1/23/2012

CURRENTLY IN LOVE No.56

 

Skin rugs

Imam običaj da prečešljavam stare postove i onda obilazim sve te silne ljude koje sam svojevremeno spominjala ovde. Verovatno se nekolicina vas seća priče o tepisima od plišanih medveda Agustine Woodgate? Ovo ispod je nastavak.


It will stop raining

je jedan od mojih OMILJENIH blogova ikada. Ozbiljno. Ai je odlučila da vodi blog o svojoj klopi. Na njemu dnevno zabeleži kroz fotografije skoro svaki svoj obrok (ne umem da vam prepričam čega sve tu ima). Uglavnom, baš u vreme Janinog Pariza i Ai herself je boravila tamo. Bilo mi je prilično interesanto da ispratim šta sve to japanka jede kad je u Parizu.

 


Montana

Par predivnih fotografija Montane by Alexandra Grecco.


This Bike

Blue bike, pink wheels… Ako kliknete na podnaslov, možete da saznate od čega je sve sastavljen ovaj bajs. Photo (and bike) by Joey Lu on Flickr.


Name Design Studio

U onoj Etsy priči od pre neki dan, namerno sam ispustila Name Design Studio i njihove patchwork trosede. Mahom zbog toga što moje obožavanje ne može da stane samo u jednu fotku. Svi komadi su unikatni naravno, i koštaju oko 3000 $.

3 1

2
Infrared photography

Smrtno sam zaljubljena u čitav photostream Hong Kong-based dizajnera Yiu Yu Hoi-a. Njegove fotografije ste verovatno i sami snimili na Honestly WTF, nevertheless… moram da ga spomenem ovde.

“Infrared photography has the ability to show us what the eye cannot see, it’s the art of capturing invisible light.”

infrared


Perfect healthy snack

Pears with Goat Cheese and Pistachios, zvuči i deluje y.u.m.m.y. Ceo recept možete da pronađete na Sweet Potato Chronicles.

Pears


Delicious Astronomy

Ljudi iza Rihga Royal Hotela iz Japana osmislili su, dizajnirali i izbacili ovu seriju čokoladnih planeta (bez Plutona, Pluton je ćaolina). Svaka planeta ima svoj ukus, of course.

MERKUR je kombinacija kokosa i manga, VENERA je limun, ZEMLJA je kakao, MARS ima ukus orange pralina, JUPITER vanile, SATURN je rum raisin, URAN milk tea a NEPTUN cappuccino. Ako vam sve to nije dovoljno, tu je i serija meteora (druga fotka).

1 2


Colenimo SS 2012

Prekrasne fotke iz “Paper Moon” lookbook-a via Honey Kennedy.


Old Brand New

Svaki ćošak Dabitove gajbe u Los Angeles-u je mali delić raja. Na svom blogu Old Brand New, Dabito deli svoje vintage ulove, božanstvene fotografije koje beleže sve transformacije kroz koje prolazi njegov dom, božanstvenu klopu, kao i posete prijateljima sa podjednako ljupkim životnim prostorima. Uživam u svakoj strani njegovog bloga. Definitivno bookmark kapital.


Falcon Wright

Novčanici, clutches i card holders. I sve to za nekih 20-tak $.

wallet

card holder


Education Never Ends Print

 Story of my life… :/

education


Jil Sander pre-fall 2012

Kad sam se već dotakla učenja, red je da spomenem i college life, tačnije pre-fall Jil Sander. Ivy league sestrinstvo, tvid suknje, kardigančići i džemperi sa monogramom “Jil Sander koledža”… What’s not to like?

jil_sander2

jil_sander1


This Little Angel

Ja obožavam bul terijere. Kada se savlada početni otpor prema ovoj rasi koja je neopravdano na lošem glasu, možete da vidite da se iza ove pinkish njuške krije jedan kozer, šmele i veliki drugar. Fotografija ovog anđelka i njegovog mini stada by pa gillet.

5 comments:

  1. pa ja sam omašila tvoj post o ovim preludim plišanim tepisima! pa kakooo? sjajni su, i baš ovaj ovde mi se najviše dopada.
    o spacey slatkišima neću ništ reći, prste ližem u mislima. i have that 'sweet tooth' problem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zamilsi kako bi bilo gotivno da dobijes od nekog meteore i planete na poklon. prvo bi ih danima gledala, a onda bih ih smazala u dva minuta. :)

      Delete
  2. jao boze ova poslednja fotka je tako cute

    ReplyDelete
  3. i lepo se navukoh na It will stop raining!ljudi jedu uz tv, a ja poslednjih dana uz ovaj blog :D i moram da probam da napravim taj banana bread, mora da valja!
    i ove kruske su divne i ove planete-bombone, uopste, moje obozavanje ovde pada na jestive drangulije :)
    education never ends da se stampa i drzi na zidu. svake sobe.toliko mi se svidja i toliko je tacno.
    kao i uvek, ja sam bila kratka ;)))))))
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahh :))

      it will stop raining je draguljče. <3 i bas mi je drago da i ti uzivas. spremem post o banana bread-u,. stay tuned pitanje je dana.;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...