1/21/2012

ETSY FAVORITES

 

Prehlada, dan peti. S obzirom da se jedva vučem po zemlji, post o Etsy favoritima mi je idealno legao. To be quite honest with you, nemam ideju o čemu bih drugo pisala. Da stvar bude lepša, u ovaj post mogu konačno da potrpam sve one komade koji me već neko duže vreme žuljaju i koje ne umem vešto da smestim u C.I.L. bez obzira na sav trud.

Ja na Etsy retko zalazim. Najviše zbog toga što me je žestoko inhibirala činjenica da Srbija nema realizovan PayPal kao sistem online plaćanja, pa je svaki moj prošnjur na Etsy-u svojevrstan antiklimaks. A onda, pre neki dan, dobijam od prijatelja vest da više nema prepreka za Paypal ovde, i da ćemo konačno i mi moći da uživamo u čarima intenet kupovine, bez da se dovijamo i lomatamo kao majmuni… (pardon my French, da li sam spomenula da imam i temperaturu?).

S tim saznanjem, čitava Etsy priča dobija više smisla, pa ovaj postić može da posluži i kao neka vrsta mini gift guide-a, ako baš insistirate. Ovo dole su neki od ulova. Određeni komadi su fresh, neki drugi – ne toliko, ali svi imaju zajedniči imenilac – mene. Naime, JA ih sve želim.

..........


~ Herman Miller Eames Arm Chair Rocker ~

~ Vintage Clip Light ~

~ Wet Painted Hand Brooch ~

  

~ Pale Pink Gold Dipped Geo Ring ~

~ Personalized Envelope Clutch with Initial Letters ~

~ Sacagawea Carryall ~

~ Classic Vintage Style Bicycle Bag ~

~ Giganto Blanket ~

~ Road Warrior Harness - Gold Deco Fringe ~

~ Action Bunny With Shiny Gold Pants ~

~ NYC Themed Porcelain Milk Bottle Vase Set ~

~ Duckster Oil & Vinegar Vessel ~

~ Stoneware Bowl with Scalloped Glaze ~
 il_570xN.132466108

~ Hand-Carved Porcelain Lace Fruit Bowl ~

~ Porcelain Cups Set ~

~ Dotted 23k Gold Mug ~

~ Kirie Small Clock ~

~ White Modern Himmeli Ornaments : set of 8 ~

il_570xN.291052400

~ Rain Cloud Mobile Nursery Children Decor ~

~ XL Zipper Pouch ~

~ Bag Tote Khaki Red Cotton Leather Raw Edge ~

~ Moth Origami Lampshade Pink ~

~ Teatime Blush Apron ~

~ Give Thanks (Welcome fall) Print ~

~ Personalized Number Poster Art Print ~

~ Cat Nap Print ~


~ Willy Wonka Nesting Dolls ~

~ Vintage Russian Rocking Horse ~

~ Apple Ukulele ( Applelele ) ~

18 comments:

  1. Puno toga zanimljivog ima.:)Baš si me obradovala za PayPal:)Konačno!

    ReplyDelete
  2. Uh, uh! Za početak, ono pleteno ćebe, prelijepo je!
    Pa onda flaše od mlijeka, šolje, posude,
    stvarno previše divnih stvari...:)
    Ozdravi brzo!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala, evo sve nade polazem u fervex :))
      btw - mlekce i cebence su mi na spisku. ;D

      Delete
  3. stolica za ljuljanje i ćebence su mi favoriti, a verujem i tebi , s obzirom na tu tempereturu :(
    svaka čast za izbor belo zlatnih kućnih stvari, ne znam sta mi je slađe. a, znam: flase od mleka! božanstveno!!! :D
    i ja ti zelim ubrzano ozdravljenje :) (toga svega ne bi bilo da je napolju normalan minus i da je pao jedan zdrav sneg! ali ova zima je nešto rešila da glumi proleće, pa su svi bolesni:P)
    <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e da znas. ova zima me je skoro unistila. valjda mi se ogranizam spremao na minuse i bljuzgu, pa me je ovo prilicno iznenadilo. :)

      drago mi je da ti se toliko stvari svidja. bas, bas. tih mlecnih komada ima kol'ko oces, nego mi je 1 post premali za sve. bice nastavaka, slutim. :)

      Delete
  4. znas da imamo eames rocker?
    a paypal - AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
    NISAM ZNALA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne cudi me da ga imas. jel beli? osecam da jeste. :)))
      :**

      Delete
  5. dobili od kuma za svadbu :)
    nije beli. ovakav:
    http://www.inhabitots.com/wp-content/uploads/2008/07/eamesgreeny.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. jos bolje! moj fav Eames nije za ljuljanje http://www.etsy.com/listing/78794185/rare-seafoam-original-vintage-early

      svi su po 1000 baka, pa mi je too much.:/

      Delete
    2. ooo pa ovi su ti rare and vintage. uzmi si obican, nov. 300 dolara, to je u redu.

      http://store.hermanmiller.com/store/servlet/DynamicKitDisplayView?langId=-1&storeId=10151&catalogId=10051&categoryId=&dynamicKitId=313

      nenormalno su solidne udobne i lake.

      Delete
    3. jel mi verujes da godinama (minimum 4, od kad sam u flickr grupi "corners of my home" nailazila na te stolice) trazim istu za pristojne pare i sve sto sam uspela da pronadjem su komadi za 700+.

      i evo dodjes ti i uopaaa - link za 300!

      hocu da kazem - volim te.

      Delete
    4. hej pa moras na izvor a to je herman miler. to je dizajnerski abc. design snobbing bukvar strana 2. na strani 1 je mac. ;) :* <3

      Delete
    5. mi filozofi idemo OKOLO. prvo eliminisemo sve sto nije,
      a onda nam neko doturi skripte :)))) :*

      Delete
  6. etsy je jako zarazan, ja sam si stavila ograničenja, jer prsti su mi tako brzi ;D
    fini izbor si napravila

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi super ti je to sa brzim prstima. sve razumem.

      Delete
  7. ajooooj divoteeee...ja bih i lampu i broš i ćebe i 'zgužvane šolje' a posebno onog presmešnog zekana, Action Bunny With Shiny Gold Pants, jaooo kako me je nasmejao naziv :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...