1/08/2012

NEW YEARS RESOLUTIONS

 

Prvi januar je dan as good as any other day. Sprovođenje krupnih životnih odluka nikada ne treba da čeka kraj godine. However, ja obožavam “new years resolutions” koncept. Ima nečeg potpuno neodoljivog u svemu tome.

Taj novi prvi januar je za mene uvek nekakav mini fresh start i ja ga tako i rabim. Polažem sebi obećanja,  motivišem se, pravim planove i kompromise, dogovaram se i udvaram… Obično su moje novogodišnje odluke izvodljive i u mojoj moći… tipa ješću ribu jednom nedeljno ili trčaću svaki drugi dan po par kilometara. Dakle, tiču se volje, a ne spletova okolnosti, buđelara ili čega god. Keep it simple and doable, to je moj moto.

Nego, vratimo se glavnoj priči… Chris Streger je autor jednog preslatkog projekta koji se bavi baš ovom temom. Svake godine nailazim na slične stvari i uvek se na isti način oduševim. Projekat je otvorenog tipa i svako je pozvan da da svoj mini “resolution” doprinos. Ovo ispod su neki od mojih favorita.

....

TRP 

2 comments:

  1. sa ovakvim remainderima postoje velike mogučnosti, da uspijemo:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...