1/27/2012

GIVENCHY / SPRING COUTURE

 

Ni u najluđim snovima ne bih uspela da zamislim Givenchy Haute Couture na košarkaškom terenu.


Obećala sam sebi da ću se danas kloniti interneta i kompa, ali to je očigledno neizvodljivo. Riccardo Tisci me je ponovo razbucao sa novom Haute Couture kolekcijom. Suptilne i nežne linije i krojevi dvadesetih i tridesetih u potpuno novoj organizaciji smisla. Tough & rough. Kristalni detalji u ovim kombinacijama su “far from conventional”, kako bi to lepo rekli Vogue ljudi. Tisci je opet uspeo maestralno da uprizori svoju preciznost, jasnoću, tačnost i perfekcionističku sitničavost koja često ume da istera život i dušu.

givenchy-spring-2012-couture-03_170645601396givenchy-spring-2012-couture-05_170647526362

all pics courtesy of Vogue

4 comments:

  1. aaaa, givenchy tejk na temu olimpijade. kao da je neko ocekivao da ce chanel da se predstavlja na dvovisinskom razboju ;)
    a ovo novodivljastvo da ovim... labrnja jewelry, ludilo mozga.

    ReplyDelete
  2. mi je taj raskorak visoke mode i sto bi ti rekla "labrnja jewelry-a" s.t.r.a.v.a. :)))treba imati i petlju i zicu za ovakav eksperiment. i dobro si ukacila. ovaj kosarkaski teren momenat je direktna posledica hajpa oko olimpijade.

    ReplyDelete
  3. još uvek nisam zapopadla, da je ova godina ona olimpijska:)
    kad sam ugledala fotke pomislila sam kako bajni spoj boja i kontrasta

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...