1/10/2012

LAZY TUESDAY

 

Ni L od Lazy Tuesday-a ovog utorka. Opkoljena sam nepreglednim tonama papira sa svih strana, samozapaliću se od nereda. Uglavnom, čitav ovaj haos dodatno mi otežava činjenica da nemam nijedan sto u kući koji je širi od 100 cm.

Volela bih da mi se “desi” nekakva ogromantna gajba u koju bih smestila ovo polubožanstvo od stola ispod. A onda bih po njemu nizala gomile knjiga i papira (gomilice pedantno razvrstane po ispitnim pitanjima), pa onda doručak, ručak, večera, laptop, šolja za kafu, pa za čaj, čaša za sok, jedna, druga, treća… i opet mi ostaje taman dovoljno mesta da krenem sve to ispočetka, God forbid.

This table suits my current needs just fine!

{ long table pic from oneighty creative }

See what i mean?

5 comments:

  1. hahahaha, kako si me nasmejala, skrolujem, a stolu nikad kraja! ;)))) plan je da poredjas sve obroke i kafe i cajeve, pa samo menjas mesto na par sati,mmm? ;))))
    ironicno, meni je ovo jaaako lazy tuesday. zamenile smo se ove nedelje ;)))

    :**

    ReplyDelete
  2. pffff.... nije lep da se smejes tudjoj nesreći, you should've known better. :P

    :) :*

    ReplyDelete
  3. da... secam se i ja vremena kad mi je zbirka iz matematike (Vene, da ne kazem!) zivela otvorena na tastaturi zbog nedostatka prostora :P
    a nije nesreca, moras da volis ucenje, jer, ono jednostavno nikada ne prestaje ;)malo je lakse kad ti ispitna pitanja ne vise nad glavom, to priznajem :)
    srecno shtrebanje! ;)

    ReplyDelete
  4. ja sam si ovakav sto nabavila (u stvari spasila od sigurne smrti) jedini problem je sada, da nemam još mesta, kde da ga stavim. Važna je ideja, stan če doči...

    ReplyDelete
  5. ana - ignorisem te :P
    (hvala) :)


    matilda - oh, wow! svaka cast. treba biti spreman. :) dakle ima mesta i za mene na tvom stolu... ? :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...