12/27/2011

LAZY TUESDAY

 

~ Poslednji u ovoj godini… Pedesetdrugi, da budem preciznija. ~

by Amanda Mabel  

~ Dok kucam ovo, prebiram po receptima i brojim goste za 31.12. ~

by jasmine raena 

~ S vremena na vreme, samo se setim da smo kući. It’s been a loooong, long journey home… Neko bi rekao – pravi lavirint. ~

 

~ No, sve je nekako leglo na mesto onog trenutka kad smo mi legli u naš, poznati, škriputavi krevet. ~

 

~ Iako je 31-vi na čitava četiri dana od ovog utorka, danas se osećam posebno festive. Slavljenički. ~

(for more info, click on the pics, MUSIC: Portico Quartet - Prickly Pear)

Merry and happy “Lazy Tuesday!!!

5 comments:

  1. Kakav divan post! Prva fotografija + muzika - tako dize raspolozenje, ma uzivanje pravo! :)
    Pravi praznicni post, a sve zacinjeno beatpie jedinstvenoscu! :)

    ReplyDelete
  2. poslje ovog frenetičkog vikenda ovaj post je pravi melem...baš tako je u mom officu (bez kreveta), mirno, popodnevi su samo za mene (jer je sva holyday strka več zapakirana pod drvcem), vreme je za kino, aperitiv in 31vi biće samo fini macaroon uz čašu šampanjca uz sveče.

    ReplyDelete
  3. Ovaj tvoj post me je nekako srećno/setno raznežio... Silly me, as always, ali neka... Želim ti divan boravak kod kuće, prelepu predprazničnu magiju i naravno još mnooogoooo L.T. postova!

    p.s. Muzička tema je za mene neotkriveno blago! Što bi se reklo za "things to love and share" :) Hvala! :***

    ReplyDelete
  4. @ matilda - e pa onda ce sutrasnji postic bas da ti legne. i ja sam u slow modu. moje telesno bice pamti valjda te zimske raspuste, kad se priblizi kraj decembra ne umem da se "kotrljam normalno".

    @ amelie - :))) silly amelie. hvala na l.t. zeljama. i ja tebi zelim isto. :))

    a numera je official soundrack za decembar.
    feel free to share, sharing is caring. :D

    <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...