12/22/2011

ISLANDIC

 

Volim Island.

Volim njegovu geofizičku ćudljivost i nepredvidivost. Volim mali bezbroj njegovih fjordova i još toliko gejzira… njegovu izdašnu i teško krotljivu prirodu. Dostojanstvenu, rezervisanu, samodovoljnu.  I tu surovost i grubost njegovih hridova i vulkana. Gotovo ljudsku. Razumljivu. I hladnoću i klimu, bez dva godišnja doba, bez letnjeg računanja vremena. Opet razumljivu. Prepoznali smo se Island i ja u toj našoj ćudljivosti. Tako mi se nekako čini… Oboje smo uzavrele krvi,  zato nam toliko paše led.

 

 

božanstvene fotografije by hlaus, via but does it float

MUSIC: Kate Bush – Snowflake

6 comments:

  1. Jaooo divne fotografije! Island is like my dream destination!

    ReplyDelete
  2. Sjajne fotografije! Obavezno cu ih pregledati jednom i preko leta, umesto limunade sa ledom. :))) I mozda bih, onako za moj ukus, dodala malo muzike Olafur Arnaldsa. :)

    ReplyDelete
  3. JAO! HVALA TI !!!!


    divan je, evo slusam ga sada i sjano zvuci. ja sam inace skepticna na muziske preporuke, ali ovo je druga prica. HVALA!

    ReplyDelete


  4. heh, but does it float mi je bilo otkriće meseca, a imala sam neki osećaj da ti odavno znaš za njega :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...