12/19/2011

CURRENTLY IN LOVE

 

A Coign of Vantage by Sir Lawrence Alma-Tadema

U skladu sa jučerašnjom pričom, današnji CILotvaram slikom, kako i dolikuje. Volim, šta da radim…

  

Sofia Coppola directs Marni for HM

Verujem da je mnogima od vas poznata vest da Marniška radi kolekciju za HM koja izlazi osmog marta 2012-te. Juče sam saznala (Jelena K je tvitnula vest, God bless) da im Sofija režira advertising filmić. LOVE!

  

Rue Blanche

Belgija ima šta da ponudi, apparently. Found via honey kennedy.

Social Proper čestitkice 

“Painted by hand, printed by love.”

1 2 3

 

Another something from Skeppsholmen

Tek kad sam se upustila u listanje, zaključila sam da je u pitanju enterijer broda. Za još slika – klik na podnaslov.

 

 

The Indian Princesses

Backstage at Chanel 'Paris-Bombay' show, make up by Peter Philips, hair by Sam McKnight // photos by Olivia da Costa. Pics via Please Magazine, story originally found on Honestly, WTF.

 

 

Got a Girl Crush Magazine

Pored njihovog sjajnog digital and print magazina, Got a Girl Crush možete pratiti i na Tumblru. “Daily dose of cool ladies in the arts and beyond”.

  

Rosa Artctica

Vreme je da se razmišlja o godinama…  Rosa_Arctica_Cream_May2011 

Jonathan Adler pottery

I priča Jonathan Adleru zaslužuje poseban post, ali u nedostatku vremena detaljisanje prepuštam vama. Ovo ispod je detalj iz doma Monet Mazur, via Coveteur, Adlerove figurine joj služe kao držači za nakit… Ne može bolje od ovoga.

  

Camila Prada 

Camila pravi ove preslatke zezaličice. “Garderoba za doručak”, tako ja to zovem. Happy Egghead (bucko sa druge fotogeafije) je moj favorit. Ja inače zaobilazim jaja, however, da imam Eggheada, verovatno bi ih tamanila. 

 Booty_and_Sweet_Talker_with_toast_500_grande

Happy_front_1_grande  

Rock street Vintage

i ove dve njihove haljine… <3

 

 

Leanne Shapton

Ilustracije Leanne Shapton su gotovo regular feature na mom Tumblru. S vremena na vreme samo skoknem do njenog sajta i prečešljam novosti vezane za J&L Books (izdavačku kuću u kojoj je Leanne jedan od osnivača) ili pak do  New York Times-a, gde uređuje svoju “opinion” stranicu.

 ls2

 

Type by André Mora

Because I honestly do!

 

2 comments:

  1. Fabulous C.I.L. post! Prava fusion porcija i već sam na Got a Girl Crush talasima. ;)

    p.s. A posle toga se vraćam kod tebe da uživam u propuštenom onako na tenaneee!

    ReplyDelete
  2. ej, pa gde si, nema te milion godina! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...