12/11/2011

BEATPIE TUMBLR

 

Retko kad ovde spominjem svoj tumblr. Glavni razlog tome je moje snebivanje koje me je dodatno ušuškalo u “politici” – koga interesuje, pročačkaće. A tumblr je moja prva ljubav, mesto odakle sam se upustila u ozbiljnije internet piskaranje i na kraju došla do Bloggera.

Uglavnom, Beatpie’s Miscellany svakodnevno okuplja sve veću količinu ljudi koji ga prate i sa njega mi se dnevno sliva jako mnogo poseta ovde. U svojoj evoluciji, vremenom je postao mesto na kome svakodnevno beležim utiske kroz devet fotografija po strani, vodeći računa pre svega o skladu. Ergo, Miscellany mu dođe kao svojevrstan generator mini moodboardova i stožer oko kojeg vrti čitava blog operacija ovde.

Ovo ispod su najsvežije stranice Beatpie tumblra. U prethodne dve godine nakrckala sam tamo preko 500 stranica, pa bi svaki pokušaj pravljenja best off-a bio osuđen na višesatnu muku, a kome to treba u nedelju ujutru? :)

 

bimi (1)2

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

13

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

17

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

11

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

9

 ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

15

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...