12/30/2011

HOLIDAY HAIR TUTORIALS

 

Ja uvek muku mučim sa tim “svečanijim” frizurama. Plain feniranje won’t do. Za Novu Godinu kosa zaslužuje poseban tretman, frizura jednostavno ne može da bude – isfenirana sa razdeljkom na stranu.

Ako ste u žurbi ili vam je frizer u žurbi, ili jednostavno niste ukalkulisali tih sat, dva She Lets Her Hair Down je prava stvar za vas! Par tutoriala od po deset malih minuta. Da stvar bude još bolja - može i na kosu koja nije sveže oprana.

Dakle, idealan BACK UP plan. Pa kaže:

ukoliko niste provalili šta se događa na slikama, kliknite ovde za detaljna uputstva.

A tu je i Holiday Bun  ako ste spremni da potrošite koji minut (*cough, živac) više.

 

Eto, jedan pravi novogodišnji life savior.

Bookmark worthy.  ;)

5 comments:

  1. jao meni su ovi ooomiljeni
    http://joannagoddard.blogspot.com/2011/12/holiday-hair-tutorials.html
    verovatno ih vec znas, a ako ne, eto imas veci izbor. :)

    ReplyDelete
  2. iz kreveta, listam i uzivam
    holiday bun bi bio moj izbor
    samo mi fali jos pola tone kose i mrvica boje
    ali tu sam... kupljena...

    srecna :*

    ReplyDelete
  3. uuu pa vidi vidi post o frizurama tj chic pundjama :))) ohoho doDZi k meni amo :))
    odusheVV

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...