12/07/2011

CURRENTLY IN LOVE

 

Age of innocence

je jedan od onih bloody awesome editorijala… Ovonedeljna sweet style fotkica je upravo odatle. Da ne dužim dalje - Saskia De Brauw by Josh Olins for Vogue China, October 2011.

 

18ct white gold opaque diamond 'trilogy' ring

Na Rust Wedding sajtu, u opisu stoji sledeće:

Featuring three stunning irregular cut round Opaque diamonds, with a plain band that tapers gently towards the stones. This ring has been entirely handmade

 

Liberty Print Suitcases

Obratite pažnju! Liberty je izbacio četiri nova printa. 

132 

 

Funkle’s new collection

Norveški home brend Funkle izbacio je novu kolekciju posteljine Gullfuglen (zlatna ptica). Trouglići, linijice, pa dobre boje. Uglavnom, fresh and cheerful!

Funkle_Gullfuglen_008_grande

Funkle_Gullfuglen_Pledd_Pute_o1_grandeFunkle_Gullfuglen_Pledd_Pute_o2_grande

Funkle_Gullfuglen_Oversikt_grande

 

Paper goods from mini mega

Kreće sezona umatanja poklona, a ja sam luda za zezaličicama tog tipa iz danske eco- friendly “papirdžinice”.

cards_3

 

Lace deco tape!

Oho! Kad smo već kod papira i umatanja poklona, ova divna neophodština je by Sugar B. Supplies  on Etsy.

 

Island Menu

je još jedan predivan photo/food žurnal ( sa sve receptima, it should be clearly stated). Kad bolje porazmislim, “predivan” je understatement. BRILIJANTAN!

411  201

 

Sweet Play by Elsa Lambinet via dezeen

Toliko trubim o klopi (i toliko se overavam slatkišima “ovijeh” dana), da naprosto moram da spomenem i Elsu, iako je mnogima priča uveliko poznata. Pa kaže:

Want more choice in your chocolate box? Mix and match fillings and toppings with these modular chocolates by French designer Elsa Lambinet. Each white, milk or dark chocolate shell has a slot in the front for wafers, nougat, biscuit or caramel, and a depression in the top to hold nuts, fruit or liquid.

 

 este pequeño corazón's photostream 

Nemanja će me prezreti što ovo priznajem javno, ali ja obožavam Sofijih prvenac, The Virgin Suicides. So, sue me… Da skratim priču, fotostrim “srculenceta” (aka este pequeño corazón-a)  po atmosferi i estetici vrlo je sličan tom filmu, što je u ovom kontekstu PLUS, jelte …

 

In the Conservatory by Edouard Manet

In the conservatory je jedna od meni omiljenih Manet-ovih slika… Elegantna dama sa slike je vlasnica  fashion prodavnice u Parizu (pojavljuje na još nekoliko njegovih slika), dok je gospodin koji stoji naslonjen na klupicu i gleda u nju - njen suprug, čuveni Jules Guillemet (as in Manet’s letters to Jules Guillemet).

 

The Bearable Lightness of Packing by DVF

Za sve lunjare, cunjare, svetske putnike i kabire – a few words of advise by queen herself. “If you can figure out your suitcase, it’s pretty much you can figure out your life.”

 

7 comments:

  1. razumem u potpunosti zasto si in love u sve ovo. nego odlepila sam za ovom cipkanom lepljivom trakom i sad kao luda pokusava da smislim neku home made verziju 0.0 i wannna!!!!!

    ReplyDelete
  2. imam ja ideju. na providan muflon odstampate cipku u bilo kojoj digitalnoj stampariji. mozete ceo milje, mozete slajfne pa da secete. max je verovatno A3, mozda cak ne moze ni vece od A4. i naravno ne moze bela ali sve druge boje mogu. to mu dodje kao neka utesna nagrada.

    uzgred, ove riflepaperco sa fotke odozgo sa hranom lete ka meni i jedva ih cekam. to ce mi biti novogodisnji poklon od mene.

    :D

    ReplyDelete
  3. nisam do kraja skapirala proces, bitno je da moze. kad se zaputim u stampariju zovem te da im objasnis sta hocu. :)

    :**

    ReplyDelete
  4. nikakav problem.
    samo prebaci vezu.
    ;D

    ReplyDelete
  5. providni sta?
    i ja molim za vezu:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...