12/17/2011

DINOSAUR DESIGNS

 

ABSTRACT COLLECTION

Louise Olsen i Stephen Ormandy ispred Dinosaur Designs-a kreirali su kolekciju nakita i predmeta za kuću inspirisanu apstraktnom umetnošću 20-tog veka, geometrijskim oblicima i bojama, karakterističnim za ovaj pravac.

Dakle, skoro 50 ručno izrađenih komada od stakla (mislim samo na nakit, cela kolekcija podrazumeva i 10 houseware predmeta) od kojih su meni posebno interesantne narukvice. 

yt

Dinosaur Designs has been at the creative forefront of design and fashion for the past 25 years. All pieces are hand made and finished in our Sydney studio giving each piece that unique feel for which Dinosaur Designs has become known.

5 comments:

  1. i ja sam luda na njihove narukvice, ah, bajni su!

    ReplyDelete
  2. jeeeij napokon sam nasla vremena za blogovanje&citanje
    pa makar stradala i party subota
    ove poslednje mindjuse su mi skroz mljac <3
    mogu ih zamisliti u svojoj kolekciji

    ReplyDelete
  3. @ matilda <3

    @ jelena - dobro, stvarno, 'de si ti? :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...