6/12/2011

SUNDAY BLIP

     

BREAKFAST PROJECT by BAMSESAYAKA

   ≧◔◡◔≦

6 comments:

  1. Heheh I ja cesto imam ovakve momente:)
    Za sluvu su mi sve salate bile tako dekorisane:)

    ReplyDelete
  2. oooo pa ja ovo moram svakodnevno da radim:)))) posto imama necejeda u kuci:)))

    ReplyDelete
  3. prvo ogroman pozdrav za mama marijanu! bas si nedostajala ovde, pitala sam se sta je s tobom! :))

    @ sugarhoneybaby - znaci u srce :)
    @jelena MS - i jos jedan :)

    ReplyDelete
  4. eee pa ne znam sta da ti kazem,sto me nije bilo...malo sam "poludela "zbog lepog vremena,bar je pre podne bilo lepo :))) pa sam malo bezala sa posla i druzila se sa mojim "zenama",onda sam imala neke silne rodjendane pa sam bila stalnooo nesto zauzeta,ili umorna,malo mamurna i sve tako ,ali moram da priznam da mi je bilo lepo:))) kompjuter sam izbegavala,ali sam se zato lepo druzila sa nekim knjigicama i onda dosadno nedeljno popodne,deca zadremala,muz u iscekivanju formule 1 ,me totalno zapostavio i ja rekoh ajd da dodjem malo:))) da vidim sta sam propustila...:))

    ReplyDelete
  5. super! uglavnom, znas i sama da si ovde vrlo dobrodosla. kad god dosla. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...