6/08/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

This Editorial

Rila Fukushima za Art Nouveau Magazine #1, 2010

Natapirana kosa, istaknute obrve i crvena usta, kragnice, krep svila i candy stripes u pozadini.

Timeless MM

Ja zapravo ne znam da li obožavam Marilyn ili obožavam kako Marilyn izgleda i šta emituje.

KIWI ROSE

Bonjur Johanna je skoro objavila postić sa ovim mini filmićem na kome možete da vidite pink kivi tanjire. Patern je pilično basic, ali ja sam doživela sugar crush kad sam ih videla.

Birdie Num Num

Mi imamo noisy neighborhood, ili more precisely noisy neighbor-a. Svako jutro oko 4, pola 5 imamo priliku da ga čujemo. Nemamo ideju kako tačno izgleda, samo naslućujemo… negde oko 4, pola 5. Possible options:

(via peacay)

1 67

Tzu-chi Yeh

Ovo ispod su slike. Just saying…

Color Block

Ja tražim OVO za leto. Prvi red su moji favoriti.

Seventy Eight Percent satchels

A tu je naravno i appropriate tašna…

Drawings by Eugene Andolsek

Psihodelični paterni u kaleidoskop crtežima Eugena su moja trenutna opsesija. Magic-carpet-like u onom late 60’s San Francisco fazonu. ;)

That reminds me!

Neat DIY Friendship Bracelet na HonestlyWTF.

MUCHA

Mucha je verovatno jedini post koji nisam smela/umela da realizujem. Zato ga forsiram u toj cepkanoj varijanti kroz postove čija forma to dozvoljava. Posle Praga, Mucha je zacementirao moju ljubav prema art nouveau-u, koloritnim posterima sa folky detaljima i svežom contemporary notom.

A brilliant cut diamond ring

Za gospođu sa prethodne slike… :)

Perfect look

Ovih dana imam stravičnu potrebu da se umotam u nešto udobno a da nije trenerka. Dakle, nešto reprezentativije.:) Svetao jeans, zemljane boje, ravne cipele i dobar ranac should do the job.

Louisa Parris Studio

Juednostavno, čisto i uredno. Izvodljivo. That’s it.

That reminds me!

Predivna light-filled trpezarija. U pitanju je studio koji je ujedno i dom Kirrae Jamison and Dane Lovett. Photo by Daniel Mahon.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

SOUNDTRACK: The Underwolves - Bird Song

4 comments:

  1. divim se uvek iznova tvojim izborima!!

    ReplyDelete
  2. volim kako nas ovim postovima prosetas kroz svoju glavu - a mi se uvek supis provedemo :*

    ReplyDelete
  3. jao jeliske, pa hvaaaala!! :))

    ReplyDelete
  4. svidja mi se ovo sto je napisala Jelena K. slazem se sa njom!!!! Odlicna prica!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...