6/11/2011

MOODBOARD: SUNO RESORT 2012

Za novi Sunov resort bih rekla samo “hladna tropikalia”.  A pod hladnom tropikaliom podrazumevam kvazi summer loook: jak “havajka” patern i isprane printove, plaids i cvetni materijali u jednoj down to earth, wearable, modernoj varijanti.

Pa tamne čarape i svetle patikice (tenisice) koje su unele dodatan twist u čitavu ovo priču. Prvo one “spuštaju” look, one daju taj nezvaničan ton; a onda vam taj outrageous momenat b&w čarape / patike, koji je u prvi mah potpuno estetski neprihvatljiv, postepeno otkriva jednu prilično zaokruženu i izbalansiranu viziju. Akcenat na udobnosti ovog resorta najbolje se ogleda u izboru materijala i krojeva.  Hrabar,  80’s casual look, samo bez naramenica.

Suno je ostao dosledan glavnoj, prepoznatljivoj crti – jake boje i printovi, wearable modeli i krojevi. Za razliku od njihovih prethodnih kolekcija koje su romantičnije i predvidljivije( but, in a good way), ovaj resort nudi jedan izgrađeni, bold look koji na momente prijatno šokira.

~~~ MUSIC: WILDBIRDS  & PEACEDRUMS – FIGHT FOR ME ~~~

parrot  ------------------------------------

  ------------------------------------

------------------------------------

------------------------------------

------------------------------------

------------------------------------

------------------------------------

****

for more details, click on the pics ;  all Suno resort pics via Vogue

5 comments:

  1. Videla sam i potpino sam odusevljena!Boje,boje,boje!:)

    ReplyDelete
  2. kakav blesav mix,odusevljena sam!

    ReplyDelete
  3. divno, kako je sve lepo slozeno..karirana kosulja i cvetna suknja, to bih ja :)

    ReplyDelete
  4. svidja mi se!!!Ja imam novu dugacku tropikana haljinu:)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...