6/01/2011

CURRENTLY IN LOVE

HI! I’M BACK!

 Short Pants

Miss Moss je iščeprkala iz LIFE arhive ove sulude fotke iz sredine 50-tih. That said, mogu da pređem na šorceve. Nadam se da ću eventually skupiti petlju i krenuti da ih šetkam bar po moru, dok kompletno ne omatorim.

Blade Runner polaroidi

Za sve fanove koji poput mene mogu Blade Runnera da gledaju u skoro svakoj prilici (pre spavanja, kad su bolesni, za vreme novogodišnjeg filmskog maratona, etc) – polaroidi sa snimanja. I moja obožavana Rachel, jedna od najomiljenihih ženskih uloga koju sam spominjala kad je bilo priče o novom MJ kolekciji.

Maryam Nassir Zadeh

Kompletan asortiman iz Maryam Nassir Zadeh je … za umiranje. Ali obuća je posebna priča.

 

Toga Universe

Susie Bubble je baš danas postovala ogromnu storiju o predivnoj Harajiku prodavnici iz Tokija – Toga Universe.

Ginette Pitre

Ovo bi komotno moglo da se nađe u eye-catching odeljku.

Lighten Up!

Nicholas Andersen i Julie Ho iz Confettisystema napravili su novu instalaciju i kolekciju u kojoj su sarađivali sa Project Space i United Bamboo.

CONFETTISYSTEM’s new collection further explores the duo’s practice of transforming simple materials into objects that occupy the space between the ephemeral and the permanent, evoking a sense of nostalgia and lighthearted fun.

Charlotte Rust crib

Ogromna polu-divlja terasa, rusty detalji, drvo, metal, beton. Prva asocijacija – negde u sredini pustinje na granici sa Meksikom. Jedna od onih kuća na koje naletite samo kad promašite izlaz sa auto puta. Svi elementi u prostoru sinhrono rade na tom shabby shack chic utisku koji ja obožavam.

Breakfast Interrupted

SwissMiss: Who knew flying food can be so mesmerizing?

Flat Bulb

BLOODY AWE-SOME!

The Webs - It's So Hard To Break A Habit

Soundtrack za ovaj C.I.L.

3 comments:

  1. ova kornjaca na kraju je hit!!!ubi me linija onih cura u sortsevima,i kuca na kraju puta.Tvoji su postovi uvek puni odlicnih tema!!

    ReplyDelete
  2. ee miss moss mi je preterana carica, sta ta ume da iskopa ludilo :)
    a zena koja spava na svojoj kuhinji haha
    to sam ja. nista ne znam da spremim, ali na kredencu mogu da spavam no problemo
    i jeeehej sto si se vratila :*

    ReplyDelete
  3. @ jelena MS - hvalaaaa!!! <3
    @ jelena K - jeheeej!!! :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...