6/16/2011

PICNIC TIME?

U Budimpešti je lepo vreme signal za ravlačenje po travi u obližnjem parku. Meni je čitava ta ideja public izležavanja prilično nekomforna. Mada opet, vidim da to ovde samo meni pravi problem, and who am I to jugde? Uglavnom, piknikovanje je (ukoliko se odvija u pristojnom ambijentu) prilično interesantan break, s obzirom da je u prirodi, i to sa nekim snack-om.

Moja picnic ideja se nije toliko vrtela oko klope na travi, više je išla u pravcu “uzmemo trešnje i čitamo knjigu”. However, juče sam nabasala na … koferče by BOXAL sa kopletnim “alatom”, to jest priborom.

----------------------------------------------------------

Basic, jednostavno i promišljeno, neat looking, user  & eco friendly. A opcija sa kojom sami nižete pregradice po potrebi je posebno interesantna caka.

6 comments:

  1. e to sam primetila svuda po "inostranstvu" ta fora sa piknikom u obliznjem parku,ali meni to nije interesantno,ok mi je piknik ali u pravoj prirodi,negde van grada gde je mir i tisina i pticice cvrkucu:))ali zato kofercici za piknik su mi fenomenalni. Ja sam se zaletela za jedno pleteno koferce oblozeno plavo-belom karo krpicom sa po 4 plasticna tanjirica,casicama i dodatnim priborom ,nikad ga nisam upotrebila:(((kad odem negde u prirodnu,obicno se jede u nekoj lokalnoj etno kafanici:)))

    ReplyDelete
  2. slatko,ali za moje celodnevne izlete ovde ne moze sve da stane:))ili je kofer mali ili ja nosim previse stvari?

    ReplyDelete
  3. @ marijana - ja nikako ne volim te etno kafane. uvek mi se usmrdi kosa od rostilja etc. pleteno koferce je chanel 5 u piknik aksesoaru. :))

    @ jelena - :))) uzmi dva.

    ReplyDelete
  4. nisam mislila na TE kafane ,kao mesomrzac,ja sam ti za one prave etno,gde se jede projanica,kajkmak,neki domaci sir,hladno meze,eventualno neka pita od heljde,zelja ili sl. gde se pije domaci sok od visnje,maline ili jojj sto volim sok od zove:))) spremila mi majka pre neki dan:))) tako to ja volim da jedem,takvih kafancica ima u Zlatiborskom kraju...

    ReplyDelete
  5. e to je druga prica :)
    a domaci sok od zove je najludji delikates. zavidim :)

    ReplyDelete
  6. uh volim piknikovanje uvek sam za!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...