6/04/2011

POM POM FACTORY

Pom Pom Factory je art čedo Karen Hsu, grafičkog dizajnera iz Hong Konga. Njene smele kombinacije najrazličitijih materijala koji formiraju ove rascvetale pom poms, ostavljaju sličan utisak na mene kao svojevremeno prvi susret sa obožavanim Confetti Systemom i njihovim neverovatnim čudima od papira.

Pom Pom Factory sarađuje sa različitom klijentelom u različite svrhe. Njihovi ručno pravljeni komadi ukrašavaju venčanja, izloge i photo shoots, take your pick.

I lurve pom poms!!!

Sečem se na sve te zezalice koje zahtevaju samo dobru ideju , strpljenje i spretne prstiće. I baš mi je drago što se pojavljuje adekvatan pandan Confetti Systemu, s obzirom da takvih “projekata” nikad dosta. Ove amazeballs su pun pogodak, fluffy delish! Pa kad krenu da cure sa plafona ili ih nađete u nekom cvetnom aranžmanu kako vise sa grančica, instant festive mood.

1 

MUSIC: QUARTETO EM CY -  Tudo Que Você Podia Ser

7 comments:

  1. ja sam se skroz navukla na pravljenje raznih cvetica i vec se pitam sta cu sa njima:))odlicna ideja je ova prva fotka!

    ReplyDelete
  2. @ jelena ms - ej, pa blago tebi. ako budes pravila pom pomse, javi :)

    @ street art - :) jea!

    @ the fire inside me - super sliki, nego sta! :D

    ReplyDelete
  3. jedan od zadataka za sledecu sedmicu mi je istrazivanje kako se prave papirni pompomsi. A onda cemo ih predstaviti na novom sajticu i mozda jednog dana i upotrebiti (ako postoji bar jedna osoba u ovoj zemlji koja ce se oduseviti upola koliko mi ;))

    ReplyDelete
  4. ludooo,vidim da su veoma aktuelni ovi cvetici kod nas u oblliku broseva,snalica rajfova za kosu,nisam im odolela:)))

    ReplyDelete
  5. ajde leyliska zgotovi nam te pompomsice, vidis da imas interesenata :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...