6/18/2011

FLORENTINA

Florentina je knjižica koju je napisao James Kruss, a ilustrovala Hana Stepanova, (Prague,1967) i koju sam ja iščačkala na 50 Watts-u, naravno.

Ne znam za vas, ali ja sam potpuno oduševljena ovim što vidim.  Prvo, Hanin crtež i njena tehnika su sami posebi jako interesantni. Manjak boja koristi da naglasi radnju i atmosferu, i to čini prilično vešto. Ne nedostaju mi boje, ne ovde gde umesto boja uživam u virtuoznim detaljima.

Fini vez na klupici sa prve slike,

cvetići sa konjića za ljuljane, haljine, kosa, veš…

šara na posteljini ili “liciterska srca” rad na gvožduriji kreveta …

ili ovako neka pastoralna scena.

E,da! I cvetni “goblen” tik iznad Florentinine glave.Girly, ali s merom. Dozirano po crtezu, just right.

Sama Florentina je, kao što ste videli, besprekorno stylish as well. Mislim, pink obrazi, kratka crna kuždrava kosa i red lips, of course…

Kolaž i flomasteri… Simple as that.

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...