6/03/2011

ONE THING LED TO ANOTHER

Čudesne teksture, rezbarije i skulpturalni komadi u nekim potpuno neočekivanim rešenjima. Za razliku od prethodnih postova ovog tipa, ovaj nema nikakvu konkretnu žicu koja se provlači kroz svaku pričicu pojedinačno. U pitanju je celina kojom je zaokružena trenutna opsesija rough materijalima (metal, drvo, kamen i koža) u pitomim linijama i modernim detaljima (u pleksiglasu i staklu), koji čitavoj priči daju dodatan twist… Jedna pseudo – istorijska, dizajn avantura. : )

Honestly WTF je priredio sjajan postić o block printu u Indiji. Proces koji kreće od iscrtavanja paterna, pa ručno rezbarenje pečata iz ogromnih komada drveta ili kamena. Izmišljene arabeskne šare ili listići su obično najčešći motivi. Onda se gotovi pečati umaču u specijalne boje, pa se potom ostavljaju otisci po materijalima.

Kratak filmić o čitavom procesu je mnogo narativniji od bilo kakvog mog trapavog uvoda. Kakvo majstorstvo, retko i vredno… Kapa dole.

Pa onda ovaj epski komad, bukvalno. Masivan i težak. Metal je u pitanju, of course. A samo telo ovog lustera mi deluje kao deo neke opake mašine, sa ova dva navijutka na ćoškovima. Bez obzira na to što je po strukuturi grub, linije su mu fine i nezne, deluje još malo pa viktorijanski a fresh. Pa dva izvora, to jest dve lampice. I nabrana, staklena kapica abažurčić / kišobrančić. Ge-ni-jal-no!

A onda jedan “hladan tuš” sa ultra modernim loveseatom od cepanica i panjeva by Lee Jea – Hyo. Kakva božanstvena komadina! Podjednako breathtaking outside and inside.

Ovo sam čuvala za poseban post, ali je baš gušt iskoristiti ga u ovoj priči. SCULPTURED LEATHER kao pismo tašnice. Obratite pažnu na reljefe i teksturu. Besprekorno, timeless. Prva je sa “nitnama” kao od gvožđa, poslednja bela je “zgužvani papir”. Dva pola, namely metal i papir, a sve od kože. A onda pakovanje – drvena kutijica, šibica mehanizam. Divljenje i obožavanje.

By Anastasiya Komarova

Ili čokoladne varijante ( prvi red desno, i drugi red levo).

I onda water mirror, ovu gore pomenutu “iluziju” diže na drugi novo. Mislim, water mirror sa baricom od ogledala po podu… well played.

By Rikako Nagashima and Hideto Hyoudou.

Logičan nastavak – Liquid Lights. Prvo pogledajte kako to izgleda. Ogromne kapi tirkiz plave ili boje mene  ističu iz slavina.

A onda ako se bolje zagledate, možete da naslutite ekološku poruku o dragocenosti resursa enegrije i vode. Ovo su naravno, energy efficient svetla. I kao background: dizajnerka Tanya Clark je ćerka Tony Clarka poznatog autora i borca za očuvanje životne sredine.

2 copy

4

Kada ih upalite, neodoljivo podsećaju na dragulje. Svemirske dragulje. :)

5

Oliver Severe je svojevremeno “regrutovan” od strane Hermes fondacije za najstariju i najprestižniju fabriku kristala u Francuskoj, Cristallerie de Saint-Louis. Za vreme svog boravka tamo, Oliver je napravio ovaj projekat - HOW CAN CRYSTAL COME BACK TO ROCK...  “Elaborated and traditional techniques have been implemented to make Oliver’s concept come true”.

A onda “dijamant efekat” ove stolice. Pleksiglas i svetlo u ljubavi. Oktagon različitih boja, ovako prizmatičan sa tim “pauk” metalnim nogicama deluje kao mini spejs šatl… koji se kreće na svetlost… i ispušta dugu iz auspuha. :)

By Pitaya Design

A sad must aksesoar by Pedro Lourenco, za vožnju spejs šatlovima (koji ispuštaju dugu). Kožni iPad case-ovi koji su prikačeni za narukvicu na zglobu. Poželjni screensaveri za ovu priliku su: led, minerali, oblaci i voda.

 

=====================================

SOUNDTRACK:

John Carpenter – Main theme from Assault on Precinct 13

***

12 comments:

  1. fantasticno,volim razlicitost ovih tekstura.

    ReplyDelete
  2. @ sugarhoneybaby - <3
    @ jelena MS - hvala, razumemo se :)

    ReplyDelete
  3. call me whatever, ali posle indijskog filmica nista ne moze da ostavi utisak na mene.

    ja zelim ono da naucim. i da crtam i da rezbarim i da pecatiram i da kuvam boje. sve.

    kad cemo u indiju?

    ReplyDelete
  4. u cetvrtaaaak!! :)))
    <3<3<3

    ReplyDelete
  5. jedan od najlepsih postova ovde, ako ne i najlepsi, sve je nestvarno dobro...

    P.S. 'ocu i ja u indiju! mala sam, mogu svugde da stanem, vodite mee :D

    ReplyDelete
  6. prvo hvala, bas me raduje sto ti se tako svideo. drugo, nema probleNa vodimo te u indiju. Sledeci cetrvrtak. spakuj se, u 10 na trgu, odatle krecemo, pa polako.

    ReplyDelete
  7. vracam se kod tebe,odoh u komsiluk na kafu...:)))

    ReplyDelete
  8. :)))

    koji si ti car. ajde , cekam te :)

    ReplyDelete
  9. eee ona kafa se nesto oduzila:)))

    ima ovde dosta interesantnih stvari ali da se vezem za ovaj filic...

    Mene je oduvek fascinirao istok,orijent,zemlje Azije i severne Afrike,ma to je bilo cudo jedno:)) Ne bi to bilo cudno da mi se javilo kasnije,nego ta moja ljubav traje od ranog detinstva i svima je bila cudna,zezali su me kao "mora da ti je neka cukun-baba nesto mutila sa turcima" kad te to toliko privlaci:)))
    Ali ta arhitektura,tehnika rada sa razlicitim prirodnim materijalima,boje ,dezen,motivi,nakit,ma sve mi se svidja!!!
    Uvek sam mastala da kao svedski putnik dovlacim razne egzoticne predmete...rezbarenu drvenariju sa Balija ili Tajlanda,africke maske,tepihe ili cilime iz Avganistana,srebrni nakit iz Turske:)namestaj sa srebrnim ili sefnim inkrustacijama i tako to:))) E ,a da li znas sta sam jos mnogooo volela da radim kao mala:))) imala sam neki atlas,veliki debeli ne onaj skolski i onda sam uzimala crvenu hemijsku olovku i podvlacila sam mesta koja bih volela da obidjem jednog dana i toliko sam citala o njima da sam mogla da razgovaram o tome kao da sam ih posetila:))) jos uvek cuvam taj atlas:))) ali na zalost moje zelje se nisu ostvarile i ostalo je jos mnogooo mesta za kojima patim i plasim se da ih nikada necu ni videti u kakvom vremenu zivimo:)) ali dobro bar mogu da mastam o tome,mada sve redje moram da priznam:))) udavih zeno...udavih...da nadoknadim sto me nije bilo toliko dugo:)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...