6/05/2011

SUNDAY BLIP

EMMA WILLIAMS

stoji iza ovih cvetnih “aranžmana”. Flat perspective, različite tehnike (između ostalih i kolaž) i neverovatan kolorit. Centerpiece je naravno, buket u različitim mizanscenima. Orhideje, ljiljani, petunije, bulke, lale…

Emma’s time spent studying printed textile design at Huddersfield University is strongly evident in her paintings…The still life style shines out strong, vibrant and glorious, bringing a contemporary vision to a grand old artistic tradition.

I za kraj “japanski triptih”.

------------------------------------------

MUSIC: JAMIE LIDELL – ROPE OF SAND

4 comments:

  1. da. totalno obozavanje. cami mi i trazi paznju i post ali evo je kod tebe pa mi je dovoljno. :*

    ReplyDelete
  2. pa mora neko, kad vec ti neces. :)

    ReplyDelete
  3. prelepo!!! Danas sam isla kod babe u Arandjelovac i videla sam polje prepuno makova ,fantasticna slika gomila crvenih cvetica usled zelenog prostranstva.Nema veze sa ovim divnim slikama,ali su me ovi makovi podsetili na tu sliku...

    ReplyDelete
  4. :)

    e bas si mi nedostajala! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...