6/13/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

Girl with a Nest 1869 by Charles Chaplin

Prvo što vam pada na pamet pri spomenu Charles Chaplina je lik poznate skitnice. However, Charles Chaplin denotira još jednu veliku ličnost, francuskog slikara (engleskog porekla). Njegovi čuveni ženski portreti nastavili su tradiciju engleskih slikara iz 18 veka i njhovih ženskih portreta.

Putenost dame na slici Girl with a Nest, njena mlečna koža, uredna punđa i oskudan outfit, u tako delikatnoj kompozijciji sa mračnim, emerald backgroundom u kome ona svetli poput sijaličice su timeless…

Stylish Ladies

Voila! Modern girl sa gnezdom na glavi. Besprekorna stylish fora. Hair bun prekriven dobrom maramom i ne jedan već dva glittery broša on top of it. Ili ogrlica ( hence: devojka sa leve strane).

Alexander Terekhov

Moskovski dizajner Alexandar Terekhov je, čini mi se, nastavio Marni legacy od pre par godina. Paleta, krojevi i candy naočare, samo u jednoj malo svedenijoj varijanti.

The Unseen Beatles

Bitlsi su u mom univerzumu uvek aktuelna tema. Skoro sam saznala za knjigu Don McCullina u kojoj su se našle do tada neobjavljene fotografije iz vremena kada su radili na čuvenom White Albumu.

found via AM on the present tense

Fired Earth tiles

Ljubav na prvi pogled. S obzirom da sam u fazi u kojoj mi renoviranje kupatila stoji nad glavom, keramičke pločice su moj pick na draftu za ovonedeljni C.I.L. Grčka (na koju me je Jana navukla sa onim njenim Greece postom), samo ne outside, nego inside.

found via kris atomic

 

That reminds me!

Duncan Johnson pravi ove “parket” slike, and I’m hooked.

“My new body of work uses discarded wood gathered from landfills and construction sites in Vermont. They contain aspects of sculpture, drawing and painting referencing many of my interests from quilting to architecture.”

1

23

54

Tutorial for Gibson Tuck

Pored ogromne muke oko pranja i feniranja, duga kosa nudi … pa, malo više opcija.  U jeku pletenja pletenica  nailazim na sjajan tutorial na saralynnpaige.com o (nikad prostijoj frizuri) koja može da izgleda ovako dobro.  Kada niste u elementu da pletete pletenice, sve što vam treba je gumica za kosu i 2 ukosnice.

simply stardust

Charley Harper

Uvek aktuelan Charley Harper. Ovih dana često nailazim na njegove ilustracije na tumblr-u.

Game of Thrones

Ne znam kako da vas uvedem u čitavu priču a da ne zvučim kao kompletan nerd. Uglavnom, Game of Thrones već neko vreme suvereno žari i pali “u mojoj kući”. U pitanju je (na prvom mestu) knjiga by George R. Martin. Kada kažem knjiga mislim na desetak knjiga, dakle ogromna storija o ogromnog kraljevstvu i intrigama i ratovima,  i svemu ostalom što uz to ide. Ako ste se nekada kao klinci ložili na frp, ova knjiga je prava stvar, mada kapiram da i vi sami onda to znate do sada. Dakle, kraljevstvo, ratovi i intrige i zmajevi, naravno. :)

Neposredno pošto sam pročitala prva dva dela knjige, naišla sam i na boardgame, pa je onda to moje oduševljenje prešlo u egzaltiranost. A na sve to ove godine se pojavila i istoimena serija u HBO produkciji. Long story short- opasna serija, opasna knjiga, highly recommended!

  Još jedan sjajan post

na AM on the present tense, o Goetheanumu, the worldwide headquartersu  Anthroposophic pokreta koji je smešten u Dornachu/Switzerland.

This movement is governed by "a philosophy founded by Rudolf Steiner, postulates the existence of an objective, intellectually comprehensible spiritual world accessible to direct experience through inner development.

Charlie Crane’s North Korea

Oduševljena sam ovom serijom fotografija. Interesantan vizuelni dodatak na čitavu severno-korejsku priču.

--------------------------------

MUSIC: BILLY BANG SEXTET – RAINBOW GLADIATOR

2 comments:

  1. SEverna Koreja me deprimira,parket je fenomenalan evo me kako razmisljam kako bih mogla da ofarbam moj,frizura je hit!!Ali ipak me iz celog posta najvise raduje da jos neko gleda Igre prestola,ja sam prvo knjigama pa sad i serijom opsednuta:)))Dopada mi se kako su skinuli pricu i kao retko koji put nemam zamerke na obradu omiljene mi knjige.Jos samo da docekamo sledeci roman,ja ga cekam vec nekoliko godina i nadam se da Martin nece umreti pre nego napise kraj!!

    ReplyDelete
  2. severna koreja je najbizarnija prica, pa su mi zbog toga ove pitome fotografije bile interesantne.
    a igra prestola - juce je izasla 9 epizoda. i da, nadam se da nas ceka kraj, bas bi bilo nezgodno da capne pre nego sto zavrsi. ?

    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...