1/24/2011

♥ currenty in love ♥

agi miagi pendant lights

Unique chic!

1 2

 ovako ja zamišljam svoj radni prostor

Zlatna šolja, zelene bobice, kraljevsko plava fotelja. Plus -minus beli Mac. I definitivno minus časopisi, ne umem da radim u blizini časopisa.

julia sarr-jamois

Wonderland fashion editor, Julia Sarr-Jamois je opasna. Obožavam je. Sve bih ja to tako isto. I na sve to je i pušač. Hell yeah! Bar neko…

9880-julia-sarr-jamois-by-hanneli-mustaparta-820x521167124_980

Kenzo Accessories S/S 2011

YES, PLEASE!

kenzo

Edholm Ullenius

U about odeljku na njihovom sajtu možete da pročitate sledeće:

Edholm Ullenius is a Stockholm based studio of graphic design & illustration, operating world wide. The firm was founded by Sissi Edholm and Lisa Ullenius in 2002. Edholm Ullenius approach every comission as a team and consider the result as pure communication with lust and surprise. No project nor client is ”typical” of Edholm Ullenius. But the design is. During the years their work has appeared with a range of clients, from Ikea to Paul Smith.

Čokolada i četkice za zube su moj izbor. Logično. Kad završite s čokoladom, prelazite na četkicu za zube.

Moderna Museet  edholmullenius.seJordan  edholmullenius.se 2

  Opsesija se nastavlja

Prilažem još jednu fotku.

5145298993_f535432aeb_z___________________________________________________

Krećem da učim btw… :/

Wish me luck, girls!

7 comments:

  1. abazuri prelepi, kanc snova ocu ja, kenzo totalni omg, ucenje - http://1.bp.blogspot.com/_HfG9wGRacNM/TFBVqLtmu4I/AAAAAAAAAHA/zUxBP7BgYK4/s400/YouCanDoIt.jpg

    ReplyDelete
  2. tako je! i can do it, goddamnit!

    ReplyDelete
  3. lots of luck & kenzo stuff & golden cups! :*

    ReplyDelete
  4. znachi ti cesh biti jedna totalno ozbiljna ofis zenska ;)
    a uchenje. blaaa. moram i ja. a ne bih bash :)

    ReplyDelete
  5. uzgred, sad pogledah opet ove "bobice" i rekla bih da je to SMOKVA! sad sam jos odusevljenija!

    ReplyDelete
  6. e i meni se ucinilo da je smokva, al slaba sam s tim "travama" pa da se brukam in public... :)

    @jelena - ako krenes mozemo da se bustujemo i to.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...