1/28/2011

Couture S/S 2011 selection

CHANEL

Chanel Couture za proleće je veličanstveno dobar. Chanelovska klasika sa twistom. Beskrajno ženstvena i “luminous” kako ju je okarakterisao Style.

Chanel1 Chanel1Chanel3Chanel Spring 2011 Couture 2

Prepoznatljiva estetika - tvid i bouclé kostimi, dvoredna kopčanja, a bit of jazz era, spušten struk, romantična paleta i šifon -  but brand new look. Balet flats uz svaki model, for instance. Down to earth i šik. 
Besprekorno pedantno uklapani materijali uz majstorske krojeve - su moj highlight. Tu se vidi sva ta raskoš jedne Chanel couture kolekcije.

"I was sick of all those Eiffel Towers, sick of all those violent colors.”, said Lagerfeld.
Plus Marie Laurencin (“she designed Les Biches, a ballet commissioned by Diaghilev with a scenario by Cocteau.”) kao inspiracija.

Chanel Spring 2011 Couture 4Chanel4Chanel Spring 2011 Couture 5Chanel5

I Stella za kraj (67 modela, btw)… Black Swan impact.

~-~-~-~

VALENTINO

Pier Paolo Piccioli i Maria Grazia Chiuri uspeli su da održe duh kuće, da odneguju tradiciju valentinovskog coutura uz slightly izmene.  Kao i do sada- raskošno i glamurozno, siluete su i dalje nežne, međutim katovi, krojevi i izbor materijala evoluiraju jednim prirodnim i neusiljenim tokom.

Valentino Spring 2011 1valentino1valentino2Valentino Spring 2011 2

U ovom trenutku strašno mi se dopada da pratim  doslednost toj main crti (toalete su i dalje breathtaking, sa slojevima i slojevima bogate čipke – to mu dođe kao zaštitni znak Valentino kuće, the essence) i način na koji ta ista doslednost diše uz ove nove elemente poput -krutih materijala kod pojedinih modela koji daju utisak te “odstajale” siluete, buttoned up haljina, ili pale make up-a i naravno braids momenta kod frizura.

Valentino Spring 2011 4 valentino3ValentinoValentino Spring 2011 3

~-~-~-~

GIVENCHY

Riccardo Tisci ne prestaje da me oduševljava.  Ovo je revolucija – that’s what it is! Na red je stigao Japan (ali ne gejša Japan, već roboti i Kazuo Ohno Japan).

“Kazuo Ohno, whose intensely ritualized style of performance, called Butoh, was a huge influence on Tisci's friend, the singer Antony Hegarty. When Ohno died, Antony and the Johnsons performed a tribute concert that so inspired Tisci, the dead man became a sort of muse for the designer. And this was the result. According to Tisci, Ohno provided the romance, the melancholy, and the palette (the color of dried flowers). Robots, meanwhile, influenced the appliqués, the shoes, and the huge hats by Philip Treacy” 

Givenchy Spring 2011 1Givenchy Spring 2011 2

OK, za početak : čini mi se da Riccardo has a time of his life. Čini mi se da se čovek beskrajno zabavlja.

Postoji izvesna doza humora u svemu ovome.  Sloboda da se u jednoj prilično ozbiljnoj kolekciji, couture kolekciji ovako uspešno poigraš je neverovatna… Rekla sam već – gospodin Tisci je ubacio u petu. Znala sam da nas čeka ovako nešto. Znala sam!

Givenchy Spring  1Givenchy Spring  4 Givenchy Spring  3

Krojevi i sečenja iz “kosine”, precizno poput origamija. Ovo je zahtevno, traži se temeljnost … Neverovatno koliko se pažnje posvećivalo detaljima.

“One outfit required 2,000 hours of cutting and 4,000 hours of sewing. A single pair of trousers had 90 meters of plissé.”

Givenchy Spring  2Givenchy Spring  5Givenchy Spring  6

* Mc Queen, Dior i Givenchy in one… tako se nekako osećam posle ovoga.

 

7 comments:

  1. sjajna je ova plitka obuca kod Chanela. bash odgovarajuca. :)

    ReplyDelete
  2. ja sam toliko overwhelmed chanelom da sam tri puta pocinjala taj post i nisam uspevala da ga napravim. gledala intervjue, reviju, sve, i ostala skamenjena od divljenja. ovo je fuckin; big deal. purple rain kao inspiracija, i new rock royalty pa za njih ravne skoro nevidljive cipele... i zena koja za chanel couture pravi pletenice i nikom nece da otkrije tajnu a ima nekih 80 godina... overwhelming.

    a tisci, znala sam da ces danas da ga postujes. ingeniozno. kakav nastavak one prosle kolekcije!

    ReplyDelete
  3. UmreK za Chanelom.
    Valentina sve vise zavoljevam.
    A Givenchy me odvede u razdragano raspoloženje.

    Proglasavm ovo postom meseca januara.
    I odoh opet da gledam <3

    ReplyDelete
  4. @ jana - slicna stvar se i meni desila. 25-og su se cini mi se pojavila obe ( i chanel i givenchy) coutura. od 26 i 27 u draftsu imam ogromne tesktove ( dva ogromna teksta ) jedan o chanelu, drugi o ticsiu.
    moj problem je bio taj što sam se toliko rasplinula u prici da je sam sve ovo drugo ostalo u drugom planu.

    onda sam konacno sinoc posizela i sistematizovala sve to. ubacila i valentina da moze da ide kao presek. bas sam se namucila, u medjuvremenu se pojavio Saab koji je pristojan , pa sam onda (alavo) gledala kako i njega da uguram al nije islo.

    bottom line, dosta dobar couture za chanel. nisam toliko overwhelmed koliko si ti , očigledno. sviđa mi se , dosta toga je prilično dobro i fresh, kombinacije materijala , odlicno, krojevi, balet flats.
    on the other hand - balet inspired kolekcija mi je cisto proseravanje. (izvinite na recniku)... dosadno mi je. ja sam se licno prezasitila svega toga,meni je enough. ne znam kako se on i dalje lozi na sve to.

    pamtice se ovaj couture definitivno zbog pomeranja granica. chanel je sisao na zemlju, givenchy je na drugoj planeti.

    nedostaje Mcqueen .... bas, onako... zestoko.

    ReplyDelete
  5. - prvi deo izgleda ko da sam sisla s planine, uzas.
    uglavnom, skapirali ste sta hocu da kazem.

    ako je za utehu, pricala sam telefonom i kucala.
    ljubim vas sve tu devojke!

    ReplyDelete
  6. haha ja necu da komntarishem post (da se ne rasplinem :D)
    al moram tvoj koment, balet inspired insprijacija - chisto proseravanje
    ahahah care

    ReplyDelete
  7. vidis koliko me je izveo iz takta. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...