1/29/2011

World City Illustrations

Sigurno ste do sada isli na bar neku od onih iscrpljujućih tura – 10 dana za obilazak cele Evrope ili 7 dana za obilazak Egipta. Ja jesam. Čini mi se nekako, i moguće da ovde govorim samo u svoje ime, da sve što vam ostane posle tih putovanja su gomila nepovezanih frejmova sa najbitinijih znamenitosti.

Fernando Volken Togni je ilustrator iz Brazila koji je napravio ovu seriju travel postera za magazin koji imate priliku da listate ukoliko se vozite Qatar Airlines-om (kapiram –ne baš često). 24 Hours in…

Svi smo mi navikli da poistovećujemo neki grad, ili turističku lokaciju sa tim istim nepovezanim frejmovima sa najbitnijim znamenitostima, ili sa par “silent” klišea.24hoursbarcelona

Barsa ima tapase, Gaudija i park Guell, flamenko, opasan fudbal i Camp Nou… svi koji su bazali po Barsi siruno su primetili “falus” zgradu. Toliko o “silent” klišeima. :)

moscow2_1

Moskva ima “onu lepu crkvu” na Crvenom trgu, opaki metro i babuške.

melbourne

Melburn ima tenis u januaru, Flinders street station i koale.  You get the picture.

new_york

Njuca , razume se Empire State Building, statuu slobode, central park i vožnju kočijama… etc.

Kakva 24 sata! Razmišljam kakav li ti samo tempo treba da bi uspeo da “ispuniš kvotu”. Sunđer Bob organizacija (sećate se one epizode sa njegovim rođendanom kad kaže:” rekli smo od pola sedam do sedam – lagana konverzacija”.)

Fernandov izbor gradova i boja za te iste gradove, njegov  “worth seeing” izbor kao i sama ilustracija – pravo u srce.  Dođe mi da sad krenem da se pakujem.

5 comments:

  1. "na oko" mi najlepsha dodje moskva, ali ovaj NY za 24h. kako. kaaakooo?

    ReplyDelete
  2. da, i meni je moskva najprimamljivija :)

    ReplyDelete
  3. u sundjer bob organizaciji, kazem ti lepo. :)

    ReplyDelete
  4. Meni je Barcelona, ovako sva sarena bas njami, ali NY je NY :))) Ma, ne bih spavala 10 dana ako treba, samo da ga obidjem!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...