1/12/2011

Tsumori Chisato

Ja inače ne izveštavam često “sa modnih pista”.  Kada pišem, trudim se da pišem zaista samo o onim retkim porudaranjima mog intimnog osećaja za nešto estetski prihvatljivo i aktuelnih revija.

Tsumori Chisato S/S 11 je baš to. Jedna celovita, nepredvidiva, blesavo nežna i doterana priča. Neprekidan niz preklapanja modela, materijala, printova i boja. U pitanju je pravi mali omaž ili bolje rečeno - portret “candy” mode, to jest mode koja golica okice.

Posle odgledane revije (ovde) imala sam utisak da sam prisustvovala veličanstvenoj grmljavini. Uživala sam u svakom frejmu ovog šareniša sa twistom.

Kolekcija je contemporary raskošna, zavodljivi “cartoonish” printovi, čarape/štucne na prugice, lepršave haljine i vuneni šocevi, over the top sunglasses i korseti, hats and bows…

Girly delish, ili kako bi to sama Tsumori rekla - A colorful pop feeling!

6a00e5508e95a988330147e12f5dd2970b-640wibackstage_tsumori_chisato_axljansen_-3-300x449

Dodajte svemu tome sulude korojeve,nešto poput japanskog pačvorka i dobićete ovu zaokruženu, ultimativno veselu kolekciju. Prosto mami osmeh. I možda vam se učini kao too much, ali kad je to too much – TOO MUCH?

 1

In not so many words ->potencijal za obožavanje !!

8 comments:

  1. nisam smela da udjem u njenu prodavnicu u aojami ali me je druga sacekala. tamo sam sebi kupila samo jedan bros.
    svako malo je pominjem i na blogicu, stavila sam je i u sensu onomad... tsumori i edamame 2gether ovde: http://janaorsolic.com/sites/default/files/portfolio/normal/sensa_14.jpg
    a tsumori ptica bros ovde: http://janaorsolic.com/sites/default/files/portfolio/normal/sensa_15.jpg

    sta da ti kazem, pogodak. obozavam.

    ReplyDelete
  2. evo je tsumori aoyama radnja kako sam je tada uslikala
    http://www.flickr.com/photos/63274486@N00/3474295866/in/set-72157617115138955/
    a pazi ovo
    http://www.flickr.com/photos/63274486@N00/3483511724/in/set-72157617115138955/

    ReplyDelete
  3. aww... pa vidi joj kesu, covece! sjajno. :)

    ReplyDelete
  4. dopada mi se...njami je skroz..:)

    www.svatkitza.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. it's overwhelming...but sure nice to look at. love all the colors.

    rockoomph.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. oh, a tsumori za petit bateau, to je tek suludo slatko. a onako miniminimalo <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...