1/01/2011

1.1.11.

Prvi januar je dan za uživanciju

Dan za ultimativno razvlačenje po krevetu, za davanje sebi oduška što se tiče klope, za gledanje filmskih maratona i omiljenih serija.

I evo kako to ide kod nas:

EDAMAME

Jana nam je skoro otkrila čari ove healthy gricke, i od tog trenutka – we just can’t get enough.

2355283587_dc11bf7d42

+ SENDVIČI SA BANANOM

Tri reči: Tost, Nutela (ili bilo koji džem) i banančice.

AUDREY HEPBURN filmski maraton

Na tapetu su (pa dokle stignemo) :

- The nun’s story

- Wait until dark

- The Unforgiven

- Funny Face

- How to steal a million

ROAD TO AVONLEA

Verovatno će te mi se smejati, ali ja obožavam ovu seriju. Stvarno. Uglavnom, novogodišnji praznici su pravi trenutak da se lepo ušušnete i odgledate par epizoda. Tačno imaju tu neku prijatnu, prazničnu atmosferu.

Ljubim vas i žurim, čekaju me “obaveze”.

Photobucket

*for more information click on the pics*

6 comments:

  1. ahaha put za envojli. sekla sam se na tu seriju
    a banchice u sendivchu. cc niste noormalnii ;)
    inache sledim tvoje stope, danas na programu samo animirano, sad do gingera na ruchak, pa onda u krevet na nastavak ::))

    ReplyDelete
  2. edamame, spremam post vec milion godina. filmski maraton of kors, post spreman za sutra. i tu jedan audrey film kao i prethodne dve godine o-ba-ve-zan.

    jelena, zezas! mi sad isli do gingera na rucak! isterala nas uzbuna u pola jela... prilicno awful. i dalje mi je malo muka...

    ReplyDelete
  3. @jelena - banane sam pocela da furam uz svako jelo.
    @jana - da nije charade? sad smo zavrsili sa njim. i kakva uzbuna, zeno?

    ReplyDelete
  4. prosle godine charade, ove funny face. i'm a sucker for the dance...

    uzbuna as in "molimo vas da se uputite do najblizeg izlaza i napustite objekat". kako mrzim vanredna stanja, odma' se prepadnem. kao zec.

    ReplyDelete
  5. Sve najlepse ti zelim u Novoj, sve uz bananice i sveze vocke za dorucak... :)

    ReplyDelete
  6. :))))
    pa hvala ti morticia! srecna nova godina!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...