1/14/2011

Pre-Fall 2011

~ Celine ~

Celine Pre-Fall 2011 Slideshow on Style.comCOLOURlovers.com-Celineceline

Celine Pre-Fall 11 je kad se sve sabere i oduzme , jedna pristojna kolekcija. Uredna i umivena - to mi prvo pada na pamet kad je gledam. Obradovali su me komadi poput ovog mantila/kabanice i pastelno pinkish pantalona sa crnim (satenskim?) pojasom i porubom kod džepova... Eto, postoji i ta (polu) interesantna caka sa tamnim čarapama i belim salonkama.  To be perfectly honest – ništa više od solidnog.

~ Stella McCartney ~

Stella McCartney Pre-Fall 2011 Slideshow on Style.comCOLOURlovers.com-Stella_McCartneystella

Stella je već druga priča. Žestoko iznenađenje. One oštre linije, prilično široka ramena i ta “gruba i krupna” silueta, sa kojima se poigrala u par modela u kolekciji za proleće 11,  ovde su mnogo dominantniji. Nisam sigurna da li mi se sve to mnogo sviđa ili ono drugo (blasfemija, sad ću da nastradam…). Otprlike - oko tih pomenutih elemenata se osećam “bipolarno” (u pitanju su sjajni komadi, ali u ovoj konstelaciji umeju da mi smetaju),  a prema svemu ostalom sam prilično ravnodušna, s obzirom da ostatak jednostavno nije dovoljno ubedljiv. Mrko teget kaput sa početka je komad za padanje u nesvest, na primer… Uglavnom, eto – u ovom trenutku cenim to što je ovo donekle drugačije od onog što je radila do sad. Verovatno i njoj treba malo da utaba nove staze. Predosećam da je ovo najava za nešto bezobrazno dobro u nekom sledećem navratu.

~ Proenza Schouler ~

Proenza Schouler Pre-Fall 2011 Slideshow on Style.comCOLOURlovers.com-Proenza_SchoulerProenza1

Standard. Sve je besprekorno, ali ja naprosto imam osećaj da se tu ništa posebno novo nije dogodilo sem bermuda i ovog sakoa/kaputa koji vuče na muški frak. Sve bih nosila, i sve je za desetku (da me slučajno ne razumete pogrešno), ali eto kad već pričamo o iznenađenjima – ovde su mi naprosto izostala. Za razliku od S/S 11 koja je bila mekana i suptilna,  otmeno  šanelovska i potpuno drugačija od svega do tada, čini mi se da su sa ovom kolekcijom ponovili (“pokrali”) sve one ultimativno kul elemente iz Resortova kao i prethodnih kolekcija.  Opet kažem – savršeno, but there’s a lack of surprise.

~ Givenchy ~

Givenchy Pre-Fall 2011 Slideshow on StyleCOLOURlovers.com-Givenchy (1)Givenchy1

Givenchy – sjajan. Svaka čast. I ne radi se uopšte o tome da li bih ja to nosila ili ne (pošto to nije slučaj), ovo je objektivno brilijantno. Novina u obliku plain & strait kostima sa jedne, oštrih (skoro futurističkih) krojeva sa druge strane,plus  lagano zvono na kratkim pantalonama. Raskoš haute couture-a i dalje prisutna (slične toalete sada su kombinovane sa sportskim jaknama, verovali ili ne). Riccardo Tisci je ubacio u petu brzinu. Ima svega i sve je podjednako dobro. To je tako teško uraditi kad imaš trideset i nešto modela - da budeš raznovrstan i izvrstan  sa svakim je pravi podvig … Naišla sam na  ogroman problem dok sam birala fotografije za post, zaglavila sam se skoro sat vremena - eto toliko je sve ovo dobro…  Obavezno pregledajte celu kolekciju, ako to već niste učinili do sada.

6 comments:

  1. auuuuuu al si oplela... respect za lack sentimenta, meni to ne ide. a volela bih da sam strozija prema steli i proenci+skuleru. slazem se zapravo ali shvatam neke kolekcije kao medjufaze. ne moze svaka da bude leap. tako je to sa kreativnim procesom. kada bi sve bilo spektakularno onda vise nista ne bi bilo spektakularno. ako me kapiras.

    ReplyDelete
  2. apsolutno se slazem s tobom, a tim sto sam u ovom navratu pričala o stvarima kakve jesu (sada) a ne o onome što će možda od njih da bude.(lazem , cak sam spomenula za stelu da mi se cini da je medjufaza) Ne moze sve da bude spektakularno, jer onda nista nije spektakulartno - apsolutno. Ali sta sad to znaci? da cemo uvek i bez izuzetka da popadamo u nesvest i kada nam se nesto ne dopada, zato sto ne moze sve da bude spektakularno? ... :))

    treba svake sezone iznedriti 60-tak novih modela, i truditi se u svemu tome da se ne ponovis - kapiram da je to đavolski tezak zadatak, ali "moje" je da kazem, a njihovo je da se muce. :)
    Na kraju - sve su ovo kuce koje volim, i zbog toga pišem o njima. Da sam prema njima ravnodušna nikada ih ne bi spominjala. Sad sam se samo odvazila da budem iskrena. :)

    Kazem , slazem se sa tobom bas sve to tako i ja slicno dozivljavam, samo ti sad objasnjavam svoju poziciju.

    ReplyDelete
  3. apsolutno kapiram.
    inace, samo par dana posto je izasla ova pro/sch kolekcija, pojavila se i najava prolecne. oni bre skapavaju od posla mucenici. ili srecnici, kako oces.

    ReplyDelete
  4. pa bas to ... lucky bastards tj. prvomučenici. :)

    ReplyDelete
  5. skrecem sada malo sa teme.. nisam bash pratila pre fall #shameonme (al mrzim jesen, ako je to neka odbrana)
    ali je diJor pokidao, eto to je to od mene
    over and out :)

    ReplyDelete
  6. hej, gledala sam nesto celu ovu Givenchy revijicu i umrla, pored od lepote, od smeha kad sam shvatila kako iza modela trckaraju kerici i mala deca... :)))

    http://www.style.com/fashionshows/complete/slideshow/2011PF-GIVENCHY?loop=0&event=show2202&designer=design_house44&iphoto=29&play=false&cnt=25

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...