1/17/2011

♥ currently in love ♥

horsey bikes

 

Iskreno, ne znam da li postoji nešto slađe od horsi bajkića. Oću oba… Satorialist bi me sigurno slikao.

That reminds me!

~ the juice box camera ~

Judy Regagli & Barbie

First of all, ovo ispod su slike. Da, da – SLIKE. Svi dobro znamo da sam ja girly girl, i da se žestoko pecam na ove stvari. I’m ashamed to say, but - Barbie art by Judy Regagly je moja nova opsesija.

Karla Spetic s/s 2011

Karla Spetic strikes again! Prvo je bio onaj talas obožavanja prema kolekciji za jesen zimu 2010-te, koja je imala komade za padanje u nesvest. Ova nova kolekcija za proleće leto 2011-te je podjednako dobra. I mimo (pregadne) manekenke, sve je apsolutno božanstveno.

Boje su gotovo iste – pinkish i light blue, neizostavna crna i ona topla nijansa bež – jedan od favorita za ovu sezonu. Modeli su svedeni- comfy elegance krojevi, buttoned shirts and mini skirts, haljinice i pantalonice.

FREEDOM SHIRT WITH PRINTED MINISONGS FULL BODY REVISEDthumb_EXPLORER DRESS revised

Najjači eye-catching momenat su printovi. Iako je prethodna kolekcija bila “raskošnija” , krojevi su bili zahtevniji (što negde ima veze i sa sezonama za koje je pravljena), ovaj minimalizam  za s/s je beskrajno divan.

Ostatak kolekcije možete da pregledate ovde.

Bread Palette

“Developed by Japanese designer Ryohei Yoshiyuki  to encourage people to bring more art into their lives by experimenting with food.”

That reminds me!

For mind, body and heart – daily dose of vitamins. I što da ne? Možda bih i pila to riblje ulje da je ovako slatko. (by Sarah Cespedes)

Blah Blah Blah

Koja sam ja pričalica...

2 comments:

  1. ova print garderoba je uh! videla onu

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=146886522030367&set=a.120606521325034.23874.113713545347665

    kod Ivana Rodica... sad znam cija je... hvala...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...