1/11/2011

Nika Zupanc

Nika Zupanc je mag!

“Punk elegance” (Elle USA), “Techno chic” (BUSINESSWEEK), “Larger than life” (CLEAR MAGAZINE) – the international critique of this rising star of furniture design is as effusive and inventive as the work itself.

The wind pavillion 2010(1)

Dame i gospodo, ukoliko niste čuli do sada za Niku, mnogo toga ste propustili. Za početak ovu neopisivu lepotu  za klince, od skoro dve tisuće $. Ah, well… someday.

Nika (kakvo ime!) je iz Slovenije, da budem preciznije iz Ljubljane. Svet je čuo za nju onog trenutka kada je dizajnirala Lolita lampu 2008-me. Lolita je postala “one of the hottest trends for 2008” , kako je to lepo složio NEW YORK TIMES STYLE magazin.

Nikina čuvena 5  O’Clock chair, simple & gorgeous pa odmah do nje - Maid chair. Estetika joj je određena i autentična, rafinirana i bezobrazna u isti mah. Sve je umiveno i zaglađeno, bez izuzetka. Divim se ovakvim komadima. Oni nose priču, daju edge ambijentu.

dzn_nika_zupanc_03F9413 maid chair(1)

Ili Modesty sofa? Kakva sjajna caka sa mašnom. 

A tu su i stočici. Diozajnerski piece of heaven. Mene jezivo podsećaju na puding. Tako su nekako valjuškasti i glatki. Ko da su malopre izvađeni iz modle. Scarlet tables komplet stočići - yes, please!

mizica(1)

13 comments:

  1. slaazem se u potpunosti! skroz uber cool
    a nika nas je posetila i na dizajn viku, keke shto volim da se umuvam medju onaj fini svet :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Divan je blog, pratim teeee :)) http://julietspen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. sećam se, čini mi se da si je spominjala. jesi uzela stolicu? ili bar autogram? :)

    ReplyDelete
  5. ej, hvala J.A.J. objavile smo komentare u istoj sekundi. :)

    ReplyDelete
  6. volem niku do neba
    sve bih posedovala
    bez izuzetka

    ReplyDelete
  7. stolicu cu jednog dana, a autogram njet
    ja sam od onih shto se prave kul :D

    ReplyDelete
  8. ciao leyla, pa gde si ti, sto godina te nema?!

    ReplyDelete
  9. me love Nika. me pisla o Niki

    http://frashionbymarina.blogspot.com/2011/01/new-thingies-nove-stvarcice.html

    me slusala Niku na BDWu... divna Nika.

    ReplyDelete
  10. marina, smejem ti se na glas! :))
    me hungy, murder knife food me mouth hungy stomach eat self hungy...HUNGYYYYYYYYYYYYYYYYYY!

    ReplyDelete
  11. samo dok mi se ne podsmevash... :)))

    trk na sendvish neki!

    ReplyDelete
  12. Umm, I think I'm in love... savrseno.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...