4/09/2011

TOVE MAURITZSON

Tove Mauritzson je genijalac, tačnije genijalka, pošto je Tove lady. Ovo ispod su njene slike, kanvasi ogromnih dimenzija. Kakav delish, koje zezanje… Žestoko, drsko, flagrantno i raskošno uz  ovaj vatromet boja i ušećerenu eklektiku   EQUALS - quirky, fabulous and outrageously breathtaking!

U prvi mah me je zatekla ova silna količina “dešavanja” na slikama. Ništa mi nije bilo jasno. Previše - to mi je bio prvi utisak. Previše boja, detalja, previše ušećereno, preagresivno, prevelike dimenzije, prejako, previše, PRE - too much.

A onda kad sam se malo odmakla, uspela sam da uhvatim nit. Taj očigledni bezobrazuluk itekako je smislen. Pogledajte samo detalje. Svaka slika priča neku priču. I možda nije onako “artikulisana” kako smo mi to navikli, ali je difinitivno brbljiva i neizrecivo interesantna.

Platna su ogromna, u tome je caka. Zamislite da nabasate za 170 X 170 “ovoga” u prostoru. Stanete, zagledate se dobro i zaplačete od sreće, majke mi. Ja bih tako, to mi je prvi impuls. Da  je Sofia Coppola naišla na Tove dok je radila na Marie Antoinette, sigurno bi je unajmila da joj razigra mizanscen.  Ovo ispod ima baš taj Marie Antoinette vibe written all over it.

Ovako izgleda njen atelje, tačno kako sam ga zamišljala. Obratite pažnju konačno na dimenzije slika. O tome vam pričam… 

A potom Tove herself i njen dom.

Preggy u zebra haljini. Kraljica. Sve je too much, ali kakav je to predivan  too much, u stvari. Divim se tim ljudima koji smeju i umeju. Nema ništa lepše od te samouverene autentičnosti. Tim pre kad je ovako temeljno “razrađena” i sadržajna.

Uglavnom, porcelanske životinje, lovački trofeji po zidovima i životinje po podu, što žive, što one druge “ne toliko”.  I njene prekrasne slike od poda do plafona, kao taj ekskluzivan šmek u čitavoj ovoj TVE priči.

5 comments:

  1. ova poslednja mi se jedino dopada, ostalo mi je prešareno.. :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Sjajna je! Mnogo mi se dopada blog!

    ReplyDelete
  3. u mom recniku izgleda ne postoji rec preshareno... freak...

    znachi odushev ovom damom... mislim obukla je zebricu u ovom ludilu od stana... gejnijalno!

    ReplyDelete
  4. koja kraljica, covece. al sve je ok, znas kao - ide. :))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...