4/10/2011

DOMESTIC CONSTRUCTION

Tepisi su prilično krupna stavka u enterijeru, bar što se mene tiče. Go parket, pogotovo ako je negovan, izgleda sjajno, ali ja često gacam bosa, pa su tepisi necessity. Ako je u pitanju dobar komad, celom ambijentu skače “vrednost”. Malo koja stavka u enterijeru može tako vrtoglavo da promeni utisak.

Ja tepihe ne”uklapam"”. Meni je to takva zabluda. Tepisi se ne uklapaju, oni se puštaju da dišu i vode life of their own. A onda se u detaljima pravi neka ravnoteža, mire ne zaraćeni elementi, dezeni i stilovi. To je bar moja formula.

Uglavnom, Trish Andersen and Maureen Walsh a.k.a. Domestic Construction izbacili su ove komade koji su za plakanje i cmuganje i lizanje ekrana. Koliko sam uspela da razumem, u pitanju je materijal koji u sebi sadrži gumu,  pa se mnogo lakše održava, što je plus ukoliko imate uber dlakavog kućnog ljubimca (ili muža). Over the top paterni/kolaži, pucketaju boje na sve strane – radost za oči i za nogice.

Design that embraces the senses and, above all, sticks in the mind. That moment, the conception of an idea destined for fully realized fruition. Spaces filled with visual music and left changed by the existence of two artists: Trish Andersen and Maureen Walsh. They are Domestic Construction and they live for the process. Always working, always living for the sound of scissors cutting through thick paper.

dc_rugs_1

dc_rugs_3

dc_rugs_7

Moram da spomenem još nešto iz njihove radionice - Ted Lights, luster napravljen od grozda vintage šoljica za čaj. Anthropologie ima onaj Teapot za kojim patim, pa mu ovo sve zajedno dođe kao servis, right? :)

And now off to lazy Sunday!

5 comments:

  1. Kakvo ludilo ovi tepisi bas bih volela jedan.mnogo mi se svidja dizajn

    ReplyDelete
  2. i ja bih jedan i to onaj sa druge slike :-)))

    ReplyDelete
  3. mnogo su mi lepi ovi šareni :) a luster je extra!:)

    ReplyDelete
  4. u redu, napravila sam spisak. :)
    3 tepiha, 1 luster.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...