4/11/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

Paint by Numbers

Kris Atomic je NEVIĐENA. Basso & Brooke /Jill Stuart. Što volim kad ovako otvorim  CIL :)

Sangeeta Singh

Muška moda je… glavobolja, ozbiljno. Na prvom mestu zbog toga što su cike osuđene na pantalone – a nije sad da možeš nešto posebno da se igraš da pantalonama, njihovom dužinom i širinom. Mini, maxi, midi? JOK! Na sve to kravata i leptir mašna su im glavni detalji. Dakle, platnena traka oko vrata je to što im pravi “world of difference”… :/

Uglavno, jako je teško napraviti bilo šta novo, sveže, a dobro na tom polju. Sangeeta Singh did a good job, apparently. Slojevi, paterni, dobre, jake boje, bela baza  (aplaudiram beloj bazi, tako se često dešava da neko debelo omaši sa belom bazom). Hrabro i sa stavom. Novo. Interesantno.

Sang-grad3 

Romy and Clare

Romy and Clare Etsy… kakav treat. Izuzetna fora sa ovim zelenim kruškama. Opet veliki problem sa izborom komada, s obzirom da oni temeljno rabe ovaj motiv. Od tanjira i činija do vazni i vrčeva. Endless love za kruške, jel sam rekla to već? :)

Shelter

Kad sam se već dotakla Etsy-a i svakakvih goodies-a koje tamo možete ta pronjuškate, Shelter je jedno od mojih novih omiljenih mesta. “Satchel” rančevi i torbice za alat. Šteta što nemam ništa od alata sem turpije za nokte i pincete…

A neat lesson on creativity <- klik

Austin Kleon je car.

Every artist gets asked the question, “Where do you get your ideas?”  The honest artist answers, “I steal them.”

Hilda Granat’s Photostream…

zaslužuje poseban post. Svedeno i pročišćeno, prekrasno, svetlo, pitomo i decentno... Vibrira Skandinavija. Ove sa klopom imaju posebno dobar šmek.

Hilda Granhat

Hilda Grahnat

Hilda Grahnat

Hilda Grahnat

Luxirare

“Strawberry and lychee mousse cakes with macaroon embellishments” – bizarre delish! Kolač kolaž je rađen prema sjajnom kolažu koji je napravila Cat Party za Chelsea magazin. Dali would be pleased. Dig in.

The Art of Jim Denevan

Sand art… Bez teksta sam.

Rain by Susanne Kindt for Ben Trovato Blog

 

This Kid’s Face

ilustruje moju euforiju zbog završetka ovog posta. Odužilo se i rasteglo u beskraj, a ja sam prilično nenaspavana.

silly kid --------------------------------------------------------

cic

6 comments:

  1. Svasta zanimljivog ovde ima.Odlican post!:)

    ReplyDelete
  2. heheheh zanimljiv post :D svidja mi se :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. e jeste, kris je fantasticna :)
    ali, na stranu to, koliko si mi/nam divnih ilustratora otrkila, srecna sam k'o kuce :)
    hvala!

    ._.

    ReplyDelete
  4. Marija Milenković11 April 2011 at 22:38

    Hilda i sandart...woooow!
    Super, po običaju ;))!

    Pozzz.
    M.

    ReplyDelete
  5. @ jelena - :)
    @ barbara - molim, bas mi je drago. kris atomic je inace redovan feature ovde na beatpie :))
    @ M.M - hej, covece! pa gde si ti? :)))


    pus pus

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...