4/04/2011

♥ CURRENTLY IN LOVE ♥

This photo

Evo, ovako se osećam kad sam umorna i nenaspavana. Kao na primer sad. I’m still a princess, though. :)

Photo by mañaneiro.

mañaneiro

Peggy Wolf

Girls and colors… What more could you possibly want?Nastavljam da vas spamujem sa girly ilustracijama. Peggy Wolf mi se nalazi trenutno i u my pick-u. I’m obsessed a bit, priznajem. I šta sad?

Bodoni Bedlam

Victoria Macey je kreirala neverovatno preslatku pop-up tipografski knjižicu Bodoni Bedlam. Nešto poput ove by Ruben Scupin, samo je ovde reč o slovcima a ne o modi. But there’s the same amount of cuteness in both of them.

That reminds me!

Paper letters by Jérôme Corgier of l’Atelier Pariri. Paper sculpturing is bak!

d-paperletter

Claire Beaugrand-Champagne

Sirove i autentične, bez došminkavanja, nepretenciozne, dirljive i beskrajno  tople i ljudske. Highlights of life, tako bih mogla da zaokružim ono što se desava pod njenim objektivom.

Seoul fashion week - mens wear 

Muškaći itekako znaju da se udide… U Seulu su dečaci beskrekorno stylish, apparently.

 

 J. Crew Fall 2011 Lookbook

Opet, bez iznenađenja i sad sve to pokako počije da me frustrira. GDE DA NAĐEM  bloody J. CREW? Bas su neosetljivi... :/

Eileen Braun

Izuzetni porcelanski komadi. Ovaj čajnik /morski jež/ čipkana grudva mi je ooozbiljno prirastao za srce. Kakva bomba… ili bombona. :)

Sanchez and Kitahara animated gifs

Sjajna kolekcija animiranih gifova na Pitchfork-u. Toro Y Moi, James Blake, Memoryhouse, Twin Shadow… Kakav treat za muzičke sladokusce.

SXSW_19 

SXSW_13 

Camilla Engdahls

Ako nađete nešto slađe od ovih birdy ćasica, javite mi.

Backstage at Comme des Garçons

Glittery wigs…Obožavam ih upravo zbog ovakvih caka. Prekrasne fotografije by Arno Frugier.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------

NOTE TO MYSELF:

15 comments:

  1. wohooooo! svega, cek da odskrolujem jos koji put
    prvo i sebi prisvakam umornu princezu, crkooooh, treba mi odmor :)
    onda pocela sam da sumnjam da stajlish momci prebivaju samo na slikama :/
    a znala znala znala sam da cesh da stavish new j. crew razbijaju&nerviraju
    a chajnik mi je ovde shlag na tortu, da prepadas goste. meni je odmah u glavi bila ursula iz male sirene dunno why :)

    ReplyDelete
  2. jjjjjoj! zlatne kose zaboravila - krasno!

    ReplyDelete
  3. cajneik je hit. super si se setila za ursulu, da tacno je taj fazon. j crew ... odlucila sam da ih malo ignorisem, stvarno sam posizela. ali da ga bas nigde u blizini nema, nema ga ovde, nema ga u srbiji, pretpostavljam da ga nema ni u hrvatskoj. stvarno su smaraci.

    glittery znatne kose - jos na ovim fotografijama ... pa carski. :))

    skoknula juse do tvog bloga - 150 komentara. idi, covece... svaka cast.

    ReplyDelete
  4. Sigurno sam ti već nekoliko puta napisala, da baš baš volim tvoj blog.
    Volim tok tvojih misli :)

    Nastavi tako !

    ReplyDelete
  5. J.Crew je bozanstvena stvar, mada sam ja jedan modni ignorant totalno, ali ovo bih sve nosila! Volim lepo skrojene pantalone, u svim kolorima, potpuna su divota!
    Ali poslednja slicica, tj recenica je za preslisati se sta fali mom zivotu?.... Kao prvo ta priroda, a kao drugo manje stresa na poslu, mada to nigde nije spomenuto.... Tj manje primanja stvari k srcu, onih za koje znam da su potpuno nebitne.... Pa dobro, imam 2, 5 od 4, hehehe
    Sorry sto mracim, i ja sam umorna mala princeza sa sve naocarima :(
    ;)))) hvala sto ulepsavas ovako bljak dan! :D

    ReplyDelete
  6. @ selma s. - joj, pa hvala ti. :) znas kako mi je lepo kad procitam takav komentar. bas se obradujem.

    @ ana - sto se tice poslednje recenice - i ja cesto izgibim sve to iz vida.lako se zaboravim i pustim da me preplave neke gluposti... ovo sluzi kao reminder.
    frka na poslu je nesto sto tesko mozes da izbegnes, a sve ovo ostalo manje vise zavisi iskljucivo od nas.

    cmek!

    ReplyDelete
  7. Ženo, ti si hodajuća inspiracija kada stvaraš ovakve postove. Ma koje postove, ulepšavaš nam life!:):)

    ReplyDelete
  8. wow, pa hvala! :)
    sad si i ti meni ulepsala dan. <3

    ReplyDelete
  9. J.Crew!!!! i fotke iz backstage-a, muska moda sa ulice, pa ne znam sta je bolje!

    ReplyDelete
  10. danas mi i nije bio bas neki dan, i evo dodjem na tvoj blog, i ugledam ovakav post koji me je obradovao :D hvala ti na tome :)
    beauty-jelena.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. hvala devojke, bas mi je drago! <3

    ReplyDelete
  12. ... a sto volim kad propustim 3dana pa onda u cugu izlistam ove divote. pa može dan da bude siv kol'ko 'oće. ja sam puna boja. puna ko brod <3

    ReplyDelete
  13. mogu li sve knjige biti pop-up please God?

    A sve kose ponekad sljokichave... Ako budem mlada (bride) imacu sljokice u kosi, sad shvatam... :P

    ReplyDelete
  14. kako su samo stylish ovi momci sa istoka!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...