4/18/2011

RHEA THIERSTEIN

Rhea Thierstein je otkriće meseca, ne preterujem. Dva imena su  bitna za sve one koji prate modne aktuelnosti da bi mogli valjano da mapirate i smestite Rheu – Shona Heath & Tim Walker.

Spektakularna prolećna kampanja za Mulberry, koju su zajedno odradili Shona Heath i Tim Walker, poslužice kao adekvatna prečica svima onima koji se ne snalaze najbolje sa imenima iz modnih magazina.

Rhea Thierstein za italijanski Vogue,  fotografije by Tim Walker

Posle četiri godine provedene u radu sa majstorom poput Shone i dragocenog iskustva koje je u međuvremenu stekla,  Rhea je odlučila da se otisne i oproba solo.

Njeni setovi, art direction, stajling su besprekorni. U prilog tome govore ti silni angažmani u američkom, britanskom i italijanskom Vogue-u, Vanity Fair-u, take your pick. A tu je i ta čuvena saradnja sa Tim Walkerom – art direction u “The Lost Explorer”, koji režira gospodin himself.  

Rhea Thierstein za italijanski Vogue,  fotografije by Tim Walker

Ovaj žele sa ružama (sa prve dve fotografije) iz italijanskog Vogue/a ... Malecki, beli tanjirić,  a na njemu bajkolika grudvica od ruža. Pročišćena,  zategnuta priča, promišljena, osmišljena i izvedena do perfekcije. Kakav osećaj, estetika, kakve fotografije… Pa cvetni, renesansni aranžmani, ostatak italijanskog Vogua… 

A onda SLAP. Šamar (in a good way). Bukvalno.

Rhea Thierstein za W magazine, fotografije by Tim Walker

SUBLIMINAL MESSAGES…

Samo sam odjednom primetila duplikate kako izranjaju. Kakva majstorka pretapanja. Omanji sudar svetova, tako mi ovo sve deluje moćno i snažno. Nema nepotrebnih zaslađivača. Sve je tu s razlogom, sve ima svoje mesto u “poretku”. Savršeno.

Rhea Thierstein za W magazine, fotografije by Tim Walker

I za kraj, nesto najnovije. Friško. Brtitanski Vogue, april 2011.  Klasičan Tim Walker. Na trenutke too pink i too weird, but that’s all right.

Rhea Thierstein za britanski Vogue, fotografije by Tum Walker

5 comments:

  1. da, da, ovaj Blow-Up editorijal mi je jedan od dva omiljena aktuelna Walkerova. za koji dan i kod mene, sta da radim kad smo na slicnim frekvencijama :}

    ReplyDelete
  2. Odlicno otkrice,divne su slicice:)

    ReplyDelete
  3. sto su dorbri ovi zidovi, co'ece. inace, ne volim pretrpane zidove, bez obzira da l' je koncept u pitanju, ali ovde je majstorski uradjeno.
    a slike ispod tek <3

    ReplyDelete
  4. ja nesto ne volim walkera, postujem ali nemam pojma, nije mi za padanje u nesvest, useceren mi je previse. ovi editorijali sa rheom su mi super. ergo - ona je ta koja mi se svidja. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...