3/19/2012

STEAL LIKE AN ARTIST

 

steallikeanartist1



“Immature poets imitate; mature poets steal; bad poets deface what they take,
and good poets make it into something better, or at least something different.”


 

 


Obožavam Austin Kleona baš dugo.


Čini mi da sam na baš samom početku piskaranja ovde naišla na njegove prve beleške o kreativnosti (na njegovom Flickr-u), i onu, sad već čuvenu, lekovitu i jako bitnu,“creativity is not magic”. Par saveta, par jednostavnih a jakih poenti, guide i kod u jednom, i to sve u 10 kratkih rečenica.

Ovo je zapravo drugi post koji pišem o Austin Kleon-u. Prvi nije obajvljen, nestao je iz draftsa posle (prilično stresne) reinstalacije WLW-a pre skoro godinu dana. Ja se inače ne vraćam na te izgubljenje-slučajno obrisane-i-volšebno nestale postove, ali Austina baš volim i čudesno mi se mnogo ukrštaju putevi sa njegovom Steal like an artist knjigom, da ih ne bi ovde spomenula.

 

steallikeanartist2

Untitled-2 copy

and don't  forget!

CINM

3 comments:

  1. ovo mi je definitivno tvoj najmiliji post do sada :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa to je divno.
      ja ga bas mnogo volim, i bas mi je drago da ti se tako svideo. to mi je super. :)

      <3

      Delete
  2. aaaaa
    dodje mi da te izljubim
    cuvala sam link do njegovog sajta po otvorenim tabovima stoo godina, ali nigde bookmarkovan.
    i isto mu se negde izgubio trag, a ja baksuz nikako da se setim imena... i googlam, googlam, trazim, i nista.
    kakvo otkrice, odoh da ga sacuvam na 100 mesta!
    sad sam srecna k'o malo dete :)
    :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...