3/15/2012

BLOG’S SECOND BIRTHDAY

 

 


What?

Drugi rođendan Bitpajčeta mi je zamalo promakao. Koliko sam oko provog rođendana pravila big fuss, odbrojavala dane & whatnot, toliko drugi protiče u “mirnoj kontemplaciji”.

Trebalo mi je tačno dve godine i 780 postova da stvari stavim na mesto, održavam tempo koji mi prija, pišem o onome što mi se sviđa i ne očekujem ništa sem dodatnog entuzijazma. Zvuči kao piece of cake, međutim, ne dajte se zavarati.

6476609803_8c45a71ace_z

2604945682_67f56c6edf_z

Imam utisak da ovaj moj voljeni kutak negujem kao što to ljudi rade sa svojim baštama (how convinient, right?). Jako mnogo pažnje za svaki postić/biljkicu. Čini mi se da bih ovu moji bašticu mogla da čupkam ovako zauvek.

4660020656_ce5953e66f_z

So please, help yourself!

for more info, please click on the pics

26 comments:

  1. Cestitam!

    A to za bastu, bas je dobra metafora, i ja se tako osecam :)

    ReplyDelete
  2. Srecan blogrodjendan nastavi da nas iz dana u dan obradujes postovima i ulepsavas nam dane :-)

    ReplyDelete
  3. Srecan blogorodjendan!Pratim te par meseci i ulepsala si mnoga jutra.Hvala
    & keep going..

    ReplyDelete
  4. ♥ x 780!

    fotke, prave brizne. i beatpie je jedno malo lepo mastovito odnegovano cedo :))

    ReplyDelete
  5. srecan blogorodjendaaaannnn!!! :D
    samo nastavi sa gajenjem bastice, i hvala ti na toj nezi jer ovde svi uzivamo! kad samo pomslim koliko cool stvari sam saznala prateci tvoj blog, pih.... :D
    ne stizem da se napismeno odusevljavam koliko bih htela, ali sam svakodnevni posetilac. tako da,samo ti nama i dalje sa istim entuzijazmom ulepsavaj lazy tuesday-e i ostale dane ;)))

    <3 <3

    (dva srculanca su zbog dve godine, hehehe)

    ReplyDelete
    Replies
    1. anci, nista se ne sekiraj, znam ja da si tu.
      hvala na cestitkama i lepim recima, znaci mi <3

      Delete
  6. Srecan rodjendan mom omiljenom blogu! :)))) Nastavi tako, sve najbolje zelim!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaooo, pa nisam znala. hvala i hvala!!! :))

      <3

      Delete
  7. Draga Jovana ovo nije obična baštica izpred kuhinje, ovo je mali skriveni rajski garden!
    Sretno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. draga matilda,

      ti si apsolutno divna. hvala ti! :*

      Delete
  8. E pa Happy birthaday Beatpajche i chears tim povodom! Tako mi je drago što sam danas naletela da čestitam! Poređenje sa baštom je gotovo filozofsko i čini mi se, u tvom slučaju, potpuno ispravno! :))) Idem sada malo da chekiram propuštene postove... Keep posting and C U here in future! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto, znala si kad ces da svratis, drago mi je da te vidim. :))) uglavnom, bastovani united! :*

      Delete
  9. Srecan rodjendan!!!! Zelim ti bastu punu cvetova,da uzivas i ti ,a i mi sa tobom :)))
    Sve najbolje!!!

    ReplyDelete
  10. heh, drugi. ko bi rek'o.
    imam osecaj da si oduvek tu.
    *.*

    ReplyDelete
  11. So it means - two years of beauuuty - Congrats!

    ReplyDelete
  12. sto lat! best wishes from Poland!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jovana, Tvoj blogić zaista i jeste kao vrt pun retkog bilja . Kao što si i ti posebna tako i radiš sve ovo.Hvala što nam deo sebe predtavljaš ovako.Filozofska komparacija ....samo nastavi

      Delete
    2. Draga Vakilisa,

      ne umem da ti objasnim koliko si me obradovala.
      Hvala ti!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...