3/20/2012

LAZY TUESDAY

 

IT’S TUESDAY!

 

To obično znači da u panici prečešljavam Flickr u potrazi za par adekvatno lazy fotografija. However, ove nedelje odlučila sam da konačno napišem par reči o Lars Wästfelt-u i njegovoj predivnoj porodici i zabeležim i ovde delić njihove lazy atmosfere.

Lars Wästfelt aka Lawa je jedan od omiljenih (ako ne omiljeni, onda svakako najvoljeniji) photostreamova. Lars je art director & information architect, tata tri preslatke devojčice i suprug. Njegove color sensitive fotografije su prekrasne, suptilne i dirljive, a sami klinci su mu izmišljeni, čini mi se. Ja nisam motherly type, ali lunjajući kroz njegov stream, preseče me i potpuno zatekne želja da i ja u predgrađu (Stockholma) gajim svoje malo jato.



9

 



all pics courtesy of Lars Wästfelt

6 comments:

  1. pa blagor njima:)...jedino tata izgleda malo...hmm...iscrpljeno..bespomočno...sad, sad će zaplakati;D

    ReplyDelete
  2. Ja mislim da sam ja čak totalno anti motherly tip!;) Ali beba u sudoperi, i oni ovako musavi, čak su i meni adorable!

    ReplyDelete
  3. Koja frka sa ovim klincima ali super je što je cool tata pronašao inspiraciju u tome i uradio nešto multi divno. Em njima uspomene odrastanja, em nama inspirativne fotke za uživanje. Love it!

    p.s. Gotye "I feel better"! Thumbs Up! :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...