3/12/2012

CURRENTLY IN LOVE No.59

 

Family in France

Kad pomislim na lepo vreme obično pomislim na ovakve scene u ovakvom ambijentu. Photo by Laurel Tomlin via Flickr.
 


Lucy’s Glasshouse

A onda, kao posledica, ogroman craving za zelenim kutkom. Lucy Marr je na Shelby-u predstavila svoju mini rustičnu džunglu i preslatki staklenik u kome sama gaji fresh herbs and stuff.


w  2_28_11_LucyMarrGlassHouse5876


Christian Dior AW 2012/13

Krojevi i boje u Diorovoj kolekciji za jesen/zimu zaslužuju poseban shout! Na oko, nothing much tj. ništa novo, a onda počnu da iskaču detalji u krojenju, poput balon saten suknje koja je stisnuta na listovima, V preklop džempera ili kožnih detalja na jaknama i haljinama. To sve jednoj dopadljivoj klasici daje edž, a  suptilne i zagasite boje leda tu dodatno “poskupljuju” priču.  


christian-dior-autumn-fall-winter-2012-pfw53 
  Untitled-1 copyUntitled-2 copy


Soviet postcards

Ne sećam se više od koga ili kako, ali kao klinka nasledila sam poveći svežanj starih razglednica. Naravno, u duhu vremena, one su mahom vodile poreko iz istočno evropskih gradova, pa su samim tim imale taj soviet šmek. U takvom kontestu, ovo Tumblr otkriće me je izuzetno obradovalo.



The Tiffin Lunch Kit

je božanstvena kutijica za ručak sastavljena od dve sleek, tanušne keramičke činijice koje možete da stack-ujete jednu na drugu i pampurnog poklopca koji može da vam poluži i kao tanjirić. Tiffin Lunch Kite je jedan adorable super miks japanskih bento kutijica i kineskih, kartonskih take-out kutija.


tiffin-lunch-kit-1-Design-Crushtiffin-lunch-kit-2-Design-Crush


Banana Breakfast

Kad smo već kod klope, ovo deluje kao “breakfast of champions”. Recept i fotografije via The Kichn.


2012_3_5-pb_pudding-7 

Sofia by Anagrama

Ljudi iz Anagrama studija razvili su sjajan brend-koncept za zgradu koju je projektovao Cesar Pelli. Detalji su spektakularni, i možete ih sve pregledati ovde. Meni je posebno intriguing bila činjenica da je za potrebe ovog projekta osmišljen i poseban font.

 
18 7 (1)

3sofiasans

Kris Atomic : Meadham Kirchhoff

Uvek je lepo vratiti se na Kris Atomic. Ovog puta povod je još jedna raspevana kolekcija Meadham Kirchoff. Moram da primetim i Betmen detalje, hell yeah!
Ta nana nana nana…



V4 by seung yong song

“Interpretation of a vase”, kombinacija gvožđa betona i drveta. Ta nedovršenost u formi i grubi beton, čini mi se, samo dodaju na ljupkosti ovih komada. Zvuči baš onoliko dobro koliko i izgleda.


vase_2


LC Shutters by Louise Campbell

I za kraj sam ostavila luster koji bi tako fenomenalno legao u mojoj trpezariji…naravno, kad bih je imala. :/


2

6 comments:

  1. zanimljivo, očito smo se više puta več srele, jer nama je bašta ista;)...ajde, kod moje je ispred puteljka zidič a poslje zidiča more.
    ova Dior siva je lagana poput magle i potpunoj simbiozi sa malim cloche kapicama. uzimam sve i pozivam na nedeljni rućak ispod "porcelanastog" lustera:)

    ReplyDelete
  2. Draga Matilda,

    ako slucajno budes dolazila u beograd, smatraj se pozvanom.

    moj mail je beatpie@gmail.com

    please, do write!


    <3
    :*

    ReplyDelete
  3. Pa draga Jovana!

    Puno ti hvala, sigurno ću se javiti ako budem negde u blizini!
    Ali isto važi i za tebe:*

    ReplyDelete
  4. oh my, prva fotografija, pa mora da raj tako izgleda... i iako sam inace sarenko, danas mi se raspolozenje posklapa sa vremenom, pa mi bas odgovaraju suptilnije forme i boje, tako da je dior pun pogodak. oh i one vaze, svidja mi se kovano gvozdje u takvom izdanju, ofarbano u belo.
    p.s. mislim da sam se zaljubila u ovonedeljni lazy tuesday :)
    sve sve, enterijer, fotografije, muzika, pogodila si me pravo u centar ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah :))

      pa preslatka si (sarenko).
      i radujem se sto ti se sve svidja.
      <3

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...