3/31/2012

MUCHA!

 

 

ALPHONSE MUCHA

- Studio Photography -


 

Svaki povratak (ma koliko kratka da je pauza) zahteva posebnu “posvetu”, ili se bar meni tako čini…  Ovaj put su to fotografije Alphonse Mucha-e koje su mu sluzile kao uzori za njegove čuvene postere. Meni, kao velikom Muchinom obožavaocu, je ovaj raščlanjen i demistifikovan proces umetničkog stvaranja bio izuzetno interesantan i dragocen. 

5535336988_a93c3e19e1_z

5531759077_067f423e67_z

Mucha3

5570005526_ac2670bbbc_z

5540308491_4aed48a1b9_z

Same fotografije su veličanstvene, neverovatne, kao i činjenica da Muchina magija postoji na isti, prepoznatljiv način u svim svojim formama. Fotografija ili crtež, naprosto, tu je.

“He was quoted as saying he was "fascinated by the mystery of light", which must speak directly to all photographers.”

5503667722_8fe5858ac4_z

5540339235_b9856aa820_z

5607296427_51ee077211_z

I za kraj Mucha!
U svom perfectly bohemian studiju.

5534854081_4509fd25c6_z


fotoggrafije via
Gargantuan Sound (Alphonse Mucha set na Flickru) i szecesszio

10 comments:

  1. posteri su klasika i to im niko ne može uduzeti ali fotke su priča za sebe, predivne i zaslužuju podjednaki "tretman" kao nadgradnja.
    welcom back;)

    ReplyDelete
  2. kupila sam u pragu onu metalnu kutijicu sa njegovim radom,obožavam je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))

      i ja imam kutijicu za nakit. (i grocery list blokčić) :)

      Delete
  3. Eeeej, you'r back! Or you'r gone to Buda. :) Kako god da je, volšebno si me iznenadila postom! Mucha mi je u mislima daaaanima. Izvadila sam pakovanje razgledncica koje sam iz Praga dovukla pa ću da ih dam na uramljivanje. Za jedan mali zid posle prolećnog krečenja. :))) A damama sa postera se divim kao nekim savremenim ikonama. Posmatrajući i ove zanimljive fotografije koje si izdvojila uviđam da još više volim tu Muchinu "maksimalnu" verziju njih samih. Prelepo... :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. u bgu sam. jos neko vreme :))
      bas mi je drago da sam te potrefila. verovatno taj muha talas krece s lepim vremenom. :)
      i da, potpuno je neverovatno cinjenica da je identicna atmosfera i prizori na posterima i fotkama. ludak i car. <3

      Delete
  4. Fenomenalno :-)Imam kolkeiciju razglednica sa njegovim posterima mnogo ih volim i cesto su mi inspiracija pri crtanju.Divan ;-)

    ReplyDelete
  5. ali studio <3

    volim ove behind the scenes momente!

    ReplyDelete
  6. fenomenalno - behind the scene, e pa bas to. :)))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...