3/19/2012

CURRENTLY IN LOVE No. 60

 

Lavander Fields

Sharyn Cairns je uradila par prekrasnih fotografija sa poljima lavande za Country Style.  Zvuči kao dobar početak za ovaj C.I.L. (found via Dust Jacket)

3 by sharyn cairns for country style au-dustjacketattic.blogspot 

 This place

U pitanju je dom norveške dizajnerke keramike, Aune Eriksen, featured in Elle Decor. Styling by Kirsten Visdal & photography by Trine Thorsen.


Hjemme-hos-Silje-Aun16CC43

Hjemme-hos-Silje-Aun16CC3D


 SSB-1

je preslatka poličicaa za knjige iz omiljenog Book-Shopa. Idealna za kuhinju i kuvare.


SSB-1-1-Design-Crush


 Shakespeare’s Kings

Moje novo otkriće na Flickru je litografija Bernarda Cheese-a iz 1964. Btw, boje su za padanje u nesvest.


5631361844_5a0283ca5b_b


 Photisserie

je definitivno jedan od mojih top 5 omiljenih food blogova. Blog je na nemačkom, pa moram da angažujem Google Translate ako hoću da provalim recept. Ali su zato fotografije posebna priča. Kao na primer ove za Gebrannte Mandeltorte.


Kathrin_Koschitzki_000320 Kathrin_Koschitzki_000318 Kathrin_Koschitzki_000325


 Chronicles of Paris Fashion Week

Dossier je priredio sjajan presek pariske nedelje mode. Ispod se fotografije su by Paolo Simi, backstage sa revije Issey Miyake-a.


issey-miyake-91IsseyMiyake_DossierJournal_ParisFW12_PaoloSimi_2IsseyMiyake_DossierJournal_Fall2012_ParisFW_PaoloSimiissey-miyake-10


This outfit

Easy kombinacija. Poseban shout za omiljene Alexander Wang cipele.


227888_980

Shanghai Acrobats

Jonathan Frantini je uradio seriju fotografija za Another magazine sa malim šangajskim gimnastičarima, probably budućim olimpijskim prvacima. Breathtaking. 


00116-726x570

00516-726x570   00712-727x570 00412-727x570


Morning Ritual

Na predivnom blogu Luisa-e Brimble nailazim na još jedan jutarnji ritual.
Pretty perfect, right?


IMG_6969IMG_6990 IMG_6998IMG_6975 IMG_7041

4 comments:

  1. sa dosta ovih stvarcica sam i ja curently in love :-) jutarnji ritual ,polja lavande ....polica za knjige ...eh

    ReplyDelete
  2. Aman! Dok sam se skrolala do dole ne znam šta bi pre kometarisala. Stan ove Norvegian Girl je okađen savremenom funkcijom i prelepim bojama da mi je hormon sreće proradio! :))) A baš sam u fazi nekog prekrojavanja postojećeg ambijenta kod mene. Klinci su zastršujuće divni! Piljim u njih i sa strahopoštovanjem razmišljam o disciplini. A ova polica za knjige je kao neka najbitnija sporedna stvar koja bi verujem svim blogerkama hitno trebala. Sve u svemu, odličan provod danas na ovom C.I.L.-u.

    ReplyDelete
  3. ouuu!

    pa bas ti hvala.

    prvo "okađen" - to je tako genijalno... :))) drugo, za ove klince, meni su oni tepisi na poslednjoh slici nerealni. potpuno suludo.

    a i polica je must, to smo se slozile. :D

    <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...