3/03/2012

BIKE PLANTER

 

Lepo vreme kod mene nedvosmisleno okida popularan “zeleniš” craving. Skoro sam na pijaci uzela sadnicu zumbula, i još uvek sam pod utiskom intenzivnih, mirisnih oblačića koje mala, lila knedlica ispušta u našoj spavaćoj sobi.  



Shodno tome, potpuno je opravdano i očekivano da poželim da se ne rastanem od moje saksije, te i da na Etsy-u pročačkam vrlo zgodan, biljni (a bogami i chic) aksesoar za bajs, koji inače ne vozim i nemam … nevertheless…

Wearable Planter su na mojoj Etsy mapi već neko vreme sa svojim čuvenim ogrilicama sa minijaturnim saksijicama (i mini biljčicama u istim). Njihova čitava ponuda je basically quirky dovijanje koje vam omogućava da se, na prvom mestu, ne razdvajate od voljenih biljčica, a onda i da pošaljete jasnu poruku - Lets go green to get our globe clean.

1

3 2

7 comments:

  1. fenomenalno ostala sam bez teksta :))

    ReplyDelete
  2. Aaaw, preslatke su saksijice!<3 Ali sa mojom istorijom neslaganja sa biljkama, ove bi mi vjerovatno otpale negdje u putu!;))

    ReplyDelete
  3. Man, al' su dobri! Ni ja nemam bajs ali who knows, dok čekam auto, do maja možda nabavim jedan pa da se šmekerišem sa ovim po gradu. :DDD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...