4/19/2010

Matryoshka Mania

Matryoshka Mania drma sigurno dve, dve ipo godine, bez prestanka. talas je krenuo od trenutka kada je Aliona Doletskaya (editor ruskog Vouge-a, poznatija kao ruska Anna Wintour), za desetogodisnjicu njenog casopisa odlucila da popularne suvenire iz rusije obuce u trendovske kombinacije aktuelnih dizajnera. tacnije, Aliona je pozvala dizajnere da obuku Matryoshky posebno za tu priliku. 31 lutka je rucno oslikana u Haute Couture kreacije , i kasnije prodavana po ceni od 5000 eura.

Giles
Prada
Antonio Marras
od trog trenutka, russion doll postaje must have imperativ. motiv Matryoshke se nalazi svuda, od aksesoara, posteljine do measuring cup-a i tetovaza.
na tumblru sam skoro naletela na blogic Fuck Yeah Matryoshka ,koji se svakodnevno updateuje fotografijama na kojima je light motiv "ruskica".
ja sam dugo odolevala citavoj toj struji. nikada mi se nije dopao koncept drvenih lutki, koje u sebi imaju manje drvene lutke. pretty useless, sto se mene tice. medjutim, moram da priznam , sad kad smo bili u pragu, petlja je popustila. sve je to krenulo nizbrdo, vrlo diskretno, od magneta za frizider. a onda se pretvorilo u pozar. da sad ne ulazim u detalje...
nego, gde sam stala?
da! na poslednjoj fotografiji je Chanel Russion Doll clutch, komad koji je Matryoshki dao top glam fazon. crazy expensive!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...