4/21/2010

♥ currently in love with ♥

ima toliko zgodnih stvarcica za kojim uzdisem, a opet ne mogu svakoj da posvetim po post. previse bi bilo iznurujuce. stoga sam odlucila da sve to nekako sintetizujem i napisem jedan veliki text koji ce se baviti stvarima koje mi se u ovom trenutku jako, jako dopadaju.

ou em dži. vec neko vreme pratim sta izbacuju i ludo sam zaljubljena u svaki komad.
cena - 100 baka.
sve ono sto sam mogla da pozelim... bukvalno. veliki, masivni komadi ( da ne kazem - komadine). samo to i nista vise vam ne treba.
mmmmmmmmmmmmhmhm... mljac.
TOKiMONSTA
u nekom kratkom dopisivanju sa random devojkom na last.fm-u saznala sam za ovu mladu damu. breath of fresh air, moram da priznam.
TOKiMONSTA - fool
Munich
jos uvek se premisljamo da li cemo, kroz par nedelja, ici u Minhen ili ne. kako vreme prolazi, Minhen mi se sve vise i vise dopada.
(pic via Peter*)
od kako smo skoro pogledali Hannah and Her Sisters, ne mogu da mu odolim. taj film kao i Manhattan Murder Mystery, bacili su potpuno novo svetlo na citav njegov opus.
to jest, sve to zajedno u komadu koji moze da sluzi na cast vasem stanu. a evo u cemu je caka.
prolece je i pijace su prepune cveca. a meni uvek nekako bude zao da kupujem cvece zato sto posle danima gledam kako vene.
da ne bi prolazili kroz slican pakao, japanci su se dosetili i napravili ovo cudo (koje traje 6 meseci).
Elle trend - pop art fashion
skoro sam naletela na ove (proslogodisnje, by the way) komade.
muff, koji je radio Jeremy Scott, cipele Junko Shimade, i Luella glasses... svaka stvar kosta pravo malo bogatstvo. nevertheless...

3 comments:

  1. Great pieces in this post! Love the rings especially
    *Nathalie

    ReplyDelete
  2. wow! thank you Nathalie. :)
    i'll try to make it weekly.

    ReplyDelete
  3. Wow Great pieces in this post amazing different color shoes really i like this brands shoes
    Black Aviator Bomber Leather Jacket

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...