4/03/2010

Kris Atomic

ok! odakle da pocnem?
jel problem u meni i mojoj neinformisanosti ili sta? zasto sam ja tek skoro naletela na ovu damu i njen sajt? pa onda i na njen flickr, tumblr ...
u pitanju je freelance illustrator / miscelanious :) ... sa predivnim fotografijama i ilustracijama iz snova. e da i savrseno izbirljivim okom jer njen tumblr je prepun izvestaja i utisaka, i sve je nekako fresh! i na mestu.
ono ste je mene dovelo do unezverenog ushicenja su njene ilustracije... koje su da umres.
ovoj je ime spring cycling.


zatim, u plum varijanti little sister. sa miu miu a/w '10 detaljima. mašala.








pa onda frills and bows at charles anastase & leopard print at moschino cheap & chic!







uz svaku ilustraciju stoji neki dodatak, kojim delom cije kolekcije je inspirisana ova slicica, ili prica o samom procesu stvaranja crteza. pravi eye candy.
e! ali to i dalje nije sve...
na samom sajtu ove smizle mozete pronaci izobilje "slatkiša".
postoji poseban odeljak u kome se ona bavi modom, stvarima koje nalazi zgodnim i neophodnim, zatim prikupljene fotografije raznoraznih gradova ( koje su bozanstvene btw) u odeljku out & about... home & decor sa izobiljem saveta i how to do trikova .
a da, tu je i prica o klopi, njenoj macki (Matildi) i stvarima koje je inspirisu i kojima se divi. beskrajno drazesno i super osmisljeno.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...