4/24/2010

cosmogramma

novi album flying lotusa, cosmogramma - to be released - pocetkom maja.
ono sto sam do sad uspela da cujem je - perfektno! Mary Anne Hobs je jednom prilikom izjavila da je Steven Ellison a.k.a. Juno Leed a.k.a. Flying Lotus "...Hendrix of his generation."
i to nije slucajno, obzirom da je gospodin great-nephew of Alice Coltrain.
da budem iskrena, meni je trebalo dugo da se adaptiram na izuzetno progresivni zvuk ovog autora... uspela sam i to samo iz postovanja prema Madlibu i Gaslamp Killeru sa kojima je FlyLo bio povezivan.
moja rezervisanost je trajala sve dok nisam cula Visions of Violet, na kojoj mu gostuje Jose James, koja je little piece of heaven. potpuno jazzy. vanvremenski hit.
flying lotus - visions of violet (feat. jose james)
a onda sam posle tee leaf dancers, obecala sebi da cu njegovom sledecem albumu davati sanse sve dok mi se ne svidi. :)
srecom, nije mi dugo trebalo. ljubav na prvo preslusavanje. nema favorita, sve je dobro. na novom albumu imacete priliku da cujete i sjajnu kolaboraciju sa Thom Yorkom. manjifikooo!!!!
flying lotus - ... and the world laughs with you (feat. thom york)
album je definitivno slusljiviji od prethodnih. zvuk se nekako zaokruzio i sve je leglo na mesto.
"People speak about ‘important’ albums all the time, but rarely is it so apparent that person behind them is following their own, chosen path – Flying Lotus is one of those precious few artists. When one is presented with an invitation for space travel, it’s not something to pass up."
i za kraj jos jedna stvar sa novog albuma.
flying lotus- pickled!

*posebno obratiti paznju na satelllliiiiteee!
10 od 10.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...