8/17/2011

MOODBOARD: HEAVENLY

Moodboard se takoreći otrgao kontroli i prerastao u nešto što vrlo lako može da bude nastavak man and nature posta. Inicijalna ideja je bila da u ovaj moodboard uvrstim sve one fotke koje sam prikupljala na tumblr-u, objedinim i zaokružim priču o  crkvenim enterijerima, svodovima i tavanicama, overwhelming detaljima, ponekom slikom, fotografijom i modnim kampanjama koje flertuju sa raznoraznim religioznim motivima. However, kada sam krenula da uparujem fotke, za svaki crkveni enterijer izranjao bi idelani nature parnjak. Prvobitan koncept je naravno pao u vodu, jer ja ovakve stvari ne propuštam.

~ ~

earthmagnified 

richardr

5377028289_c15e71e596_z 

gakout

 4346055001_dbffd306f8

ckck

~ ~

MUSIC: METAFORM - HEAVEN CAN WAIT

3 comments:

  1. one word - mindblowing. i metaform, auh, kako se uklopio! in heaven everything is fine ☼

    ReplyDelete
  2. Ove komparacije su mi oduzele dah. ...evo sad ponovno dišem.

    ReplyDelete
  3. @marinush - znala sam da ces da se upecas!! <3 :)

    @ matilda - e pa bas mi je drago. i ja sam uzivala dok sam slagala slicice. hvala puno na glasnom uzivanju! ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...