8/08/2011

CURRENTLY IN LOVE

Ok! Tu sam, odmor je priveden kraju što znači da na komentare odgovaram bez zakašnjenja, nema više scheduled postova i svega što s tim ide. However, ja baš nikako nisam u pričljivom elementu, pa da ne bih zavrtala zavrtnje nepotrebne discipline će ovaj C.I.L teče ovako kako teče. More walking, less talking i tako to…

Stine Goya SS 12

Stine Goya as in gospođica sa velikom tibom (drugi red, desna fotka) izbacila je kolekciju to die for. Od detalja poput cvikera (i očigledno nezaobilaznih šiški), preko softish krojeva i pitomih materijala -  sve je besprekorno i posebno.

Photos: Amanda Hestehave for Anywho

True to her signature universe the collection was filled with colours, prints, feminine beauty, classical suits and playful elegance. Inspired by Paris in the early 1900′s. The prints showed patterned hot air balloons, birds and pastel coloured feathers! Showpiece jewellery by Sophie Bille Brahe.

Thai Ancient Artwork Culture

Divan DIY na Creative Roots-u za sve crtačke analfabete

That reminds me!

The Tessellation Series by Matthew Shlian

Brad Moore Photography

Svaka od fotki je, bez izuzetka,  gustiš čarolije. Predivne kompozicije, plemenito, čisto, izverzirano. Divno!

Inconscience

Inconscience, to jest unconsciousness iliti nesvest je beyond words predivan fotografski projekat Romain Philippona o spavačima širom sveta.

inde_philippon_dormeurs_002

sleepers3_A001 

  Miss Moss is killing me!

Njeni kolaži evoluiraju, rastu, svaki projekat je par preskočenih stepenica i po jedna nova dimenzija. Ovaj put – blend in fashion and art. Bog te mazo…

That reminds me!

Kod Miss Moss otkrivam predivnu Amy Merrick (floral designer & stylist)

 July with the X100

Kris Atomic is killing me as well… More precisely, her X100 is killing me. Softly, of course. I da! Otkidam se na dobre keramičke pločice, mislim da je stvar jasna i očigledna.

Sergei Isupov

je neviđeni car (!!!) čiji komadi zahtevaju brat bratu 6 (šest) posebnih postova, ali ja sam nestrpljiva da ovu suvu lepotu podelim pronto. Opširnija storija je izvesna, pitanje je vremena.

Sergei Isupov 3

Sergei Isupov 1

Sergei Isupov 2

Sergei Isupov 4

 Blue Koi

Obožavana (asian dishware) Koi by The Naked Artisan

The Naked Artisan

 Robert Montgomery

Robertova neon slovca me već neko vreme doslovno proganjaju na Tumblr-u.

  

That reminds me!

Divna Jana i njen divan post o (divnim) sjajnim rečima bili su inicijalna kapisla za beznadežno obožavanje neon natpisa. Ovo ispod je omaž slučajnoj ljubavi. Kako Jane, tako i ovih gizdavih slova.

SVE23_1   SVE23_7

SVE27_6

………..

BTW: how cool is this guy?

10 comments:

  1. ooooooo, suzica + blush

    ( ^ 3(^ _ ^ )

    { a ovaj kosooki na kraju je isti moj tata kada bi postao morski pustinjak. isti. }

    ReplyDelete
  2. Ovaj Sergei Isupov je stvarno car!!!
    Nije me dugo bilo da te hvalim, pa cisto da javim da pratim i dalje, ali ne stizem da se napismeno divim, hehe ;D
    Btw, imala sam inconscience momenat kao lik na drugoj slici nebrojeno puta ;))))))pa sta, gsp je i onako gubljenje vremena, bolje da se spava, hihihi
    :*

    ReplyDelete
  3. zaboravih, obavezan dodatak neon kolekciji je nathan coley. http://files.list.co.uk/images/2010/05/18/nathan-coley-lights-LST021560.jpg

    anywho je pregenijalan, subscribovala sam se kada sam na tvom tumblru videla cvike. inace, ultimativna trudnica u savrsenoj haljini napravila je nevidjanu kolekciju i hvala ti na tom otkricu.

    ReplyDelete
  4. oooh, koliko toga sjajnog i za divljenje!
    ♥ za patterne i peachy Anywho tonove, kolekciju spavača (potpuni odušev), pa Isupov - kakvo otkrovenje!...
    i naravno, coolcat kakvog samo ti znaš da iskopaš :)

    ReplyDelete
  5. @ ana - heeej anuska, jesi zivaaa? drago mi je da se motas tu i dalje, pusti komentare! :)
    serdjo je prekul, a ovo za gsp je jedna velika zivotna istina. smesno mi je... zamisljam te kako zabadas u prevozu :))

    @jana- ola! super! hvala za nathana, molim za anywho i stine. :*

    @marinush- hvala lepo, joj kako se radujem , bas mi je drago da imas tolimo favs-a ovde na jednom mestu. znaci samo imamo slican ukus i da slicno razmisljamo.

    <3<3<3

    ReplyDelete
  6. Post kao dooobrooo parče torte! :))) Kolekcija je božanstvena, asian momenat Koi je hypnotic a tek pločiceeee!And the guy is totally cool, from 1-10 - 10!!! Oooo i da, na my pic section ove nedelje sam nasmejano otkinulaaaaa! Luda jeeee!

    ReplyDelete
  7. Oni onesvešćeni su baš interesantni, zamisli neki se probudi i iščupa odnekud neku skrivenu mačetu :))))!
    Brad M. i Robert M. su sjajni.
    Znaš šta, sve je super!! Kao i uvek!

    pozzz

    ReplyDelete
  8. @ amelie - e pa straaava! hvala za poredjenje sa tortiskom, to je tako slatko. :)))

    @ marija - hihihi :)))) pozdrav i za tebe. pozdrav i cmek!

    ReplyDelete
  9. uuuh ovo je tesko. iz bez mozga do toliko toga nadoknaditi
    covece blog je kao neka retka tropska biljcica, treba zalivati
    moj uvenio :))
    sad polako na citanje, svega sto se zbilo :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...