8/10/2011

MINA PERHONEN

Iz sanjive, slatke sporosti lazy utorka trgla me je nova kolekcija za jesen/zimu Mine Perhonen koju vam spominjem ovde over and over again, čini mi se sezonski. Ja obožavam Minu, obožavam zapravo sve ono što stoji iza njenog brenda, udobnost pre svega.

Volim i cenim to kako dobrim izborom materijala i ludačkih paterna spretno opravdava skromnije krojeve. Volim za dva prsta kraći rukav na haljini, vrlo nelaskavu dužinu “ispod kolena”  koja ne prija kukovima, balon haljine, ravnu obuću. To je taj retro girly šmek, you either like it or not, nema trećeg. Priznajem, ovo nisu atraktivni komadi, ovo je pre nekakav prijatan, retro look, neočekivan a poznat. 

Dešava mi se, retko doduše, da nešto volim zbog toga što okida duboko u meni nešto neprepričljivo intimno, pa tek onda kvalitet, izverziranost ili nešto treće. E , to je priča o Mini Perhonen. Poklopile su nam se kazaljkice po razlivenom dalijevskom satu… tako mi se čini. :)

photo1

photo6photo4photo3photo2

Možda detalji sa njenog tekstila, te divne, nežne, dečije bravurice najbolje hvataju to o očemu vam pričam, moju čistu naklonost koju reči (ti nespretni i kruti simboli) ne mogu da objasne.

4 comments:

  1. Xe,xe... Potpuno razumem ljubav prema ovim krojevima... Dok ih nije bilo u širokoj distribuciji, ja sam bila jedna od onih što kupuje maje, haljine i sl. po dva broja veće! Elem, jedan od upečatljivijih fashion postova koje sam pročitala lately! Ne znam, možda sam i naletela na nju ovde kod tebe ali se nešto ne sećam... A haljina desno u last section-u je nešto što mi moje čarobnice-krojačice šiju, pa mislim već svake jeseni u drugim patternima! :))) Pozz. A.

    ReplyDelete
  2. 1. hvala!
    2. imas dobre krojačice? hm.. daj telefon! :)

    <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...