8/18/2011

GARDEN PEOPLE

je predivna knjiga Ursule Buchan o fotografijama  Valerie Finnis koje za temu imaju engleske baštovane i njihove bašte, from the mid-1950s on. Budući da je Valerie herself bila jedna od uticajnijih figura posleratne britanske gardening scene (namerno kažem “scene”, jer svi mi valjda znamo šta i koliko petljanje po bašti znači jednom poštenom Britancu), njene fotografije su mi dodatno dragocene.

Bajkolika spontanost i nepripremljenost

gp1

ili svečano poziranje sa ulovom sezone,

gp3

svaka njena fotografija insistira na tome da su biljčice divan povod za opšte razveseljavanje.

gp2

Dobro, ja sam se u par navrata javno deklarisala kao plantofil. However, i kad se udaljim od tih zaćorljivih mizanscena, ostajem sa ovakvim prizorima. Univerzalno divnim i hranljivim. I da, pokušala da prebrojim saksije… Šezdesetak.

gp1

Taj kod se onda spontano prenosi dalje. Ova fotka je svedočanstvo o svim tim lekcijama koje se uče bez da si ih svestan.

gp

Na čitavu priču dodajte i baštenske outfite (neophodan sastojak ove garden studije)  i dobijate još jedan “must” sa Amazona.

gp5

MUSIC: JOHN LENNON -  MY LITTLE FLOWER PRINCESS

7 comments:

  1. znala sam da ces da se pojavis. :*

    ReplyDelete
  2. kakva posvecenost! za divljenje. oooh, kako padam na ove stvari, a opet se divljenje zavrsi sa mojim bambusom i kaktusom :)) to je moj doprinos bastovanstvu :))

    to me podseti > http://youtu.be/GgyEEf-0tfo
    (check out lyrics ♥)

    ...i maala digresija na flowerish temu, zoo kid!! jaw-dropped state. jedva cekam album.

    ReplyDelete
  3. volim lepo sredjene baste i uzgajanje cveca :-)))

    ReplyDelete
  4. @ marinush - ih Les Fleur, najvoljenija. :) nego mi je prilicno dobro upao ovaj lenon, em britanac, em mrka stvar. :))

    a zoo kid je mega ginger slatkica.

    @ street art & sugarhoneybaby - ehej! pozdrav, drago mi je da se kapiramo.

    ReplyDelete
  5. Divno! Maca sa GIF-a zaokruzuje utisak!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...